Tjooohooooo på er!





Ojojoj ja nog kan man säga att nu var det läääänge sedan man skrev något här..
Ligger i fundering på att dra igång allt igen men har jag tid? Det är den stora frågan....

I januari började jag studera och av någon konstig anledning fanns helt plötsligt inte tid till så mycket mer.. Önskar man kunde klona sig och få chansen att bolla lite fler saker i luften samtidigt. Men har liksom inte lärt mig hur än bara. Förhoppningsvis, när man får lite mer rutin på saker och ting och eventuellt när sommarlovet drar igång så smyger sig lite mer tid till och jag kan få babbla ur mig lite här igen..

Mycket roligt har hänt på vägen och att börja plugget igen är det bästa jag gjort. Klass- och skolkompisarna sprider så mycket glädje med sig och dagarna bara rusar iväg. Alla åldrar och alla typer av människor är blandade, men det ger bara en extra guldkant på det hela. Och för att inte tala på lärarna.. TÄNK, om man hade haft sådana lärare på högstadiet och gymnasiet, då hade man inte haft några som helst problem med att få in både det ena och andra i den här tröga lilla hjärnan. Men vad kan man säga.. Bättre sent än aldrig :) Och kanske kan även jag lyckas bli smart nån gång.. Det ni!! Så se upp!! Fröken A laddar om :)

Nej nu är dags att rusa till skolan och se vad den här dagen har att ge. Ha en underbar dag på er och hoppas nån här ute i det avlånga landet har mer sol än vad vi har och får njuta av lite värme :)

See U all later ♥

Kommentarer
Postat av: Laila - En Ödmjuk Jävel

Du bloggar när du vill. Fast jag saknar dina inlägg. Kan du inte ta ett foto på din skolväska och lägga ut?

Är det en rosa Hello Kitty eller kanske en i röd fuskskinnvinyl med ett tryckt hästhuvud (som jag hade)?

Puss!

2010-05-08 @ 15:32:13
URL: http://www.lailasliv.blogspot.com
Postat av: Afrodite

Mornings! =) gäsp Vad kul att se dig in action igen! Och som Laila-EÖJ säger...bloggar gör vi när vi har tid och lust! Och när tid finnes! =)

Vad kul att du börjat plugga! Visst är det härligt att i mogen ålder känna att nånting faktiskt stannar kvar, av allt det man läser. Fast inte trodde jag, då jag började på Komvux för sju år sedan att det skulle bli just sju år...=) kanske även för dig?! Fått blodad tand? =)

Kram på dig och godmorgon!

2010-05-17 @ 06:42:29
URL: http://afrodite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0