In memories of 11 september 2001

 

Go morron på er allihop!

Lördagmorron och kaffekoppen sitter i handen som fastgjuten :) Blir nog att ta till hjälp av koffeinet att vakna till!

Igår kväll blev det filmen Flight 93 som gällde. Och det är faktiskt den som sitter i huvudet på mig direkt på morronen idag också. Fy sjutton vilken skräck och känsla dom måste gått  i genom. Ryser av bara tanken och för dom stackars anhöriga som fick tackla det efteråt.. Uff säger jag bara!!! Man kan inte bli annat än förbannad, bitter och ilsk på människor som tror dom kan få leka med andras liv hur som helst. Som brickor bara i ett spel.

 

 

Så till minne för alla som dog den 11/9 2001 vill jag dela med mig av dom här 2 filmerna från Youtube och jag hoppas ni kollar dom och tänker till. För även om chanserna är små att det kan hända i Sverige så kanske vi ska vara lite mer rädda om varandra. För morgondagen vet vi ALDRIG hur den kommer se ut....

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Helen

Ja man känner väldigt mycket för dom familjer som mist sin anhöriga i den här onödiga olyckan.

Det va en bra film .

Kram

2009-09-12 @ 11:20:45
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: attis

Hej vännen. Det var ett tag sedan. Hoppas allt är bra med dej. Nej vi går aldrig säker. Man vet aldrig vars det händer nästa gång. Ha en skön måndag.

Kram

2009-09-14 @ 10:26:44
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Tassar in och lämnar en KRAM! =)

2009-09-29 @ 06:50:04
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: mia

Hej vännen.. Var länge sen nu =/ som du kanske har märkt så har jag plockat bort min blogg få se om jag gör en ny längre fram, just nu har jag fullt upp med jobb & hemmet.



Hoppas allt är under kontroll med dig å din familj.. Hoppas vi ses på msn lovar att jag ska försöka vara inne lite oftare =)



Puss på dig gumman! Dalkullan =)

2009-10-11 @ 09:05:55
Postat av: loppan

hej duuu!!!

finns du här fortfarande? hur eeee d me dig???

länge länge för länge sen sist!

många kramar

2009-10-18 @ 08:19:55
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se
Postat av: Anna-Lena

Ja du Annette...detta är då den dag man aldrig glömmer. Jag lider verkligen med de familjer som förlorade sina kära. Men icke att förglömma...De är riktiga hjältar!!! <3<3<3

2009-11-04 @ 11:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0