Hej kära dagbok....


...eller vad ska man säga??!
För på något vis så blir ju bloggen lite av en dagbok.. Mina tankar och vad som händer i mitt liv....



Så först måste jag börja med att be om ursäkt för uppehållet o att min frånvaro lyst mer än en strålkastare på filmfestivalen i Cannes. Men tiden har varit jobbig och många känslor i min tajta lilla hjärna har snurrat under dom här månaderna. Man försöker så gott det går med sina egna resurser att palla sig igenom dag för dag och helt plötsligt blev tyvärr bloggen lidandes för det var SÅ svårt att inte bryta ihop när man skrev om sitt livsöde. Eller rättare sagt när inget annat som hände i mitt liv var tragedier. Det var bara som att trycka på repeatknappen om och om igen. 

SÅ... vart står jag i mitt liv idag då??
Jo på precis samma ställe, om inte än värre. Men idag står jag också med en ilska
som måste ut någonstanns och DÅ kommer ju bloggen till nytta igen.
Så stackars er 13 satar som prenumererar på den här bloggen ;) 


♥ Älskade Far ♥

Det som har hänt när det gäller min pappa är som vi alla vet som genomlidet sjukdomen cancer med nära anhöriga en sjukdom som tar mer o mer av människan. En sjukdom som djävulen själv tydligen kommit underfund med o gillar leka. För att se någon man älskar ätas upp av något som växer i kroppen är grymt. Finns verkligen inte ord för det. Sen allt som hänt undner dom här månaderna är också bara för mkt för att vara sant när det gäller hans sjukhusvistelser under vägen. Men det kommer säkert komma mer o mer om det i senare inlägg.



BÄST-FÖRE-DATUM

Min tid som sjukskriven fått ett bäst-före-datum utsatt...
Jepp tydligen fungerar det så numer, att det är inte när du är "frisk" som du ska tillbaka ut i arbetslivet,
utan när ditt bäst-före-datum gått ut... Konstigt att ingen smart människa kommit på det tidigare...
Vilken grej!!! Shit HUR imponerande som helst ju. Fungerar nästan som Arla eller Milko.
Typ..31 december DÅ är du redo eller så kastar vi dig. GUD VILKEN SMART GREJ!!!  
Nu har ju jag då missat den där lilla transportsträckan som får mig att förstå hur f** det kan funka så,
men det har ju ingen som helst betydelse, för nu VET jag ju, att ÄNTLIGEN blir jag "fri" i januari.
Ojojoj jag bara avgudar den människan som kom på det här :P


Lovelife
 
No comments..... om jag säger att inget har förändrat sig där heller till det bättre så räcker det nog att påminna er om min genialiska idé.. Svartaänkan-strategin, fast liiite tvärt om. Dräp ditt byte Innan det är försent..
(OBS! för er som tror man kan bete sig så så är det ett uttryck bara)
 Nja drastiskt.. Nä varför då?? Det är ju dräpa eller dräpas som gäller i den djungeln
så det är ju bara att välja.. Bli offer eller .. Ja ni förstår hur jag menar. Tyvärr har jag inte fattat att den sistnämnda
(alltså punkterna) funkar smartast och därför också fortsatt precis lika där.. Neråt.

Så vad kan man bättre avsluta det här inlägget med
än att säga: Welcome back to the circus, the clown is back!


Kommentarer
Postat av: Modesty

HEEEEEEJ GUMMAN!



Skönt att se ett inlägg. Har saknat att vara här.

Jag hoppas att det reder ut sig för dig. Jag vet.



Nu blogar vi som fan och peppar varann, vad säger du?



STOR KRAM!

2009-11-05 @ 23:36:19
URL: http://modestymom.blogg.se/
Postat av: Afrodite

God morron gumz! =)

Jag provar med ett inlägg igen...igår kväll funkade det ju inte så bra...=/



Skönt att du är tillbaka! Bra att kunna sätta ord på skiten om du går igenom. Det är ett rent helvete med den djävulska sjukdomen! Fruktansvärt! Lider verkligen med dig!



Jag är glad att du satt igång din "cirkus" igen...fniss och någon clown är du inte...eller jo, kanske...du är ju ganska rolig...! Hihi



Kram på dig gumman och hoppas att du får en ok helg! Ta hand om dig!

2009-11-06 @ 08:39:36
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Helen

Hej vännen och välkommen tillbaka till blogg världen.

Jag har verkligen saknat dig och alla dina roliga och kloka inlägg.

Du är en underbar människa ( som jag märkt över nätet ) som verkar bry sig hur mycket som helst om andra männsikor.

Så dom som säger annat är dom som själva inte är värda mycket.

Att gå till en psykolog är någonting alla borde göra, vare sig man mår bra eller inte.

Jag föredrar nog att kalla det livscoatch som du.

Jag har gått och jag har fått en helt annan syn på mig själv och det skäms jag inte över.

Du får massor av styrke kramar av mig, det måste vara så jobbigt att behöva se sin pappa i den sittsen.

Och vad gäller kärleks livet så är det klart att det tar tid.

Du kan ju inte nöja dig med va skit som helst :).

Kram i massor

Är så glad att du är tillbaka

2009-11-10 @ 08:34:01
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: kickimagnusson

Kul att du är tillbaka...just löööv din blogg vettu

många kramar

2009-11-13 @ 10:00:24
URL: http://mullegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0