Ernman har mina tummar ikväll :)

Tjingeling mina vänner!!

Jepp just det, Annette sitter HÄR =( 
På grund av lite missöden i det hela när det gäller myshelgen,
så har det blivit lite förskjutet i tiden och jag fick ju då helt plötsligt tid att fördriva här.

Mr M skulle idag rulla ner över i landet för att dyka upp här som slutdestination, men bilen ville riktigt inte samma sak tyvärr och just nu står den på verkstad i Eskilstuna. Toppen och kamremmen rök så det skrek om det på vägen och bilen blir det att hämta till helgen. Ja vad säger man.. Ibland ska väl inte kärlek vara enkel haha Eller jo kärleken är ju enkel men bilen och dom små situationerna runt är just nu lite frustrerande. Men men hellre det än att det skulle vara annat som inte var enkelt haha

Så nu sitter man bara och hoppas och längtar igen =) Och saknar!



Igår kväll blev det singstar igen hos mina kära vänner Mr & Mrs S. Som ALLTID får man sig goda skratt och ett helhärligt sällskap. Började kvällen med Buzz. Frågesportsspel på playstation, som Annette lyckades riktigt bra med ena vändan. Jag vann t o m utan att begripa att jag hade gjort det haha Sen smög vi över på singstar och rockade fett. Tills Mr S kom på att vi skulle fixa ännu en utmaning på det hela. Så över så gott som hela skärmen hängde vi en filt så att BARA låttexten syntes. Alltså ingen hjälp när det gäller tonläg här inte :P  Nja jo det gick ju som det gick det där, men skitkul var det =)Och som alltid när man har trevligt och kul rusar tiden iväg.. Så tjolahopp så var kl över 3. Dags att trampa hemöver.

Och eftersom dom alkoholhaltiga dryckerna rann ner ganska bra, så var man ju rätt rund under fötterna och helt plötsligt slog det mig... Aj aj  aj ingen ReViGör har nyttjats denna gång. Vilket OFTAST innebär = Annette saftigt bakis :S

Så med panodilen liggandes på sänggaveln i förberedande syfte, försökte jag få lite sömn i ögonen och bad en stilla bön att inte vara kvaddad totalt i morron. Jag skulle ju få beskö ju :S tidigt ....

Kl 08,15 ringde klockan och det var inte den härligaste morronen att uppleva. Men jag klarade mig från att köra Gustavsbergslinjen i alla fall.... Satte mig upp i sängen, skakade lätt på huvudet och jojojo PANODIL TACK!!! Sen var det bara att röva sig upp på skakande ben. På med kaffebryggaren och ut för morgonblosset i hopp om att piggna till..

Men SHIT vad seg jag har varit idag.Och stackars M om han hade varit här idag..
Man är ju  Ingen kul människa att titta på  en sådan dag direkt haha




Nej nu är det duschen som gäller innan Melodifestivalen.

Jag har faktiskt med tiden lärt mig att bokstavligen älska Ernmans La Voix. Sist jag hörde den gick det rysningar i hela kroppen. Och människan har ju en suveränt härlig personlighet!! Så Sverige har mina tummar i kväll.

Vem håller ni på??

See you later!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Norge, naturligtvis.. Sverige ????NÄ ho kunne stanne hemme. Å Nörge vannnnnnnnnnn.

2009-05-17 @ 00:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0