2 Underbara låtar

Tillbaka bakom datorn igen och har rotat runt lite på Youtube, Spotify och på lite fler ställen..
Och jag var bara tvungen att se Shayne Ward med That´s my goal.. 



Videon gör mig alltid såååå glad. Just glädjen och lyckan han visar känns så hjärlig och sann,
så det kan inte annat än att smitta av sig... Och man känner nästan att man blir tårögd själv av lyckan...

Men genom att leta upp den låten så kom ju många andra låter med honom upp också,
och en jag hittade var så underbart fin att jag vill dela med mig av den.

Lyssna själva..



Med dom här två låtarna i huvudet, ska jag se om jag hittar Fido och om han är lite medgörlig idag..
Dammsugaren alltså ;) Det är otroligt vad 3 djur o 2 människor kan damma till det på kort tid :S

Hoppas ni har en fin dag och att ni gillar det ni hör ;)

Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0