Blixtar och Dunder

OOOOH YES!!!




Då har de härliga sommarmånaderna verkligen gjort entre´!! Idag small det till bra över Sunne och första blixten i år. Och nu vet man att sommaren är på intågande. Så det är väl både positivt och negativt att det smäller hahah

Och kollar man in Stormvue så rör det sig bra med blinkar i vårat avlånga land just nu så jag antar det inte är den sista för dagen heller. På stormvue´s sidakna man följa ochse vad som händer och vart åskan ligger. För er som är nyfikna på sidan så när ni väl kommer in så letar ni reda på en liten liten knapp där det står RUN(klicka på den) så ser ni hur allt börjar röra sig. Rätt kul att ha lite koll på det.



Besöket i Torsby gick bra, men jag är såååå trött och spänd i kroppen efter, så nog hade det varit gott att ha en stor härlig varm famn att krypa in i när man kom hem. Och ett badkar hade ju varit som balsam för själen.  Att gå i genom sig själv och allt som man inte "tagit reda på" under många många år gör ont, men det ska ju göra susen sägs det.. Det finns inga genvägar så att säga :S

Och jag har lärt mig mycket på det idag redan. Så här är det ingen risk att man hamnar i samma situationer en gång till i livet. Och jag fick ju faktiskt det bekräftat när jag ganska tidigt kunde avmäta en viss person och vad den gick för. Och så här 3 månader efter sitta och se att jag hade rätt. Det stärker mig i att tro på min egen intuition.

Nu ska jag inta soffan ett litet tag och se om jag kan ladda batterierna lite och samla tankarna.

Vad har ni gjort idag???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0