Helgens och sommarens planer...

J'¤#@~%la skit morron!!

Igår kväll var Annette trött som en liten blå och för första gången på mycket länge bestämde
jag mig för att hoppa i bingen i tid. MEN 02.15 var det dags att börja snurra och rulla runt som en
osalig ande i sängen och så höll det på hela natten.

Kl 6.20 ringde telen som vanligt och en hääärlig röst väcker en till liv.
Men tummarna som jag hållit för att den här helgen skulle bli mys pysig
var bara att släppa igen. Ja ja så är det väl, men visst längtar man.
Och jag får än en gång bli liiite förbannad och skylla på biljäveln förra helgen.

Så nu får det bli att hitta på något i helgen som gör att man inte bara blir sittandes.

Och det fick mig att komma ihåg att dotra nämnde att programmet
för Fryksdalsdansen hade lagts ut på nätet. Så ut och kika...

Fryksdalsdansen
är väl lite av höjdpunkten här under sommaren och stan bli totalt invaderad
av turister och mer där till. I fyra dagar är det fest i den här lilla hålan och jag lovar er det är MÅNGA
som håller i gång hela tiden under dom dagarna. Mycket roligt får man se och humöret är på topp på dom flesta.

Nu blev jag väl inte så där överdrivet lycklig av att se programmet för dagarna, men huvudsaken är
att Björn Rosenström och Rydell & Quick är på plats. Blir ett så härligt drag under dom kvällarna.
Så för mig blir det 2 kvällar som gäller 24-25/7. Lite kunde man ju hoppats på något annat band också
och med facit i hand hur bra uppträdande Noice gjorde i fjol så hade man ju hoppats på att Öhrn
hade stått på scenen i år igen, men näpp.. :(


Några Youtube klipp från förra året när Rosenström entrade scenen....
Och nog kan man kalla det hela för Singing Bee när man hör tjejen som sjunger :P
("kamma Lena" ?? näää tror han egentligen sjunger kamma bena;)  )




Nu bär det av till Torsby idag igen och känner jag mig själv väl så är jag trött och inte direkt tipp topp
när man kommer hem, så det blir nog bara ev. det här inlägget idag.

Så till er alla... Ha en underbar dag där ute ;)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0