Svarta Änkan


Ja då ska Annette vara ärlig och öppen från hjärtat vilket säkert är jävligt dumt. MEN samtidigt jäkligt sant. Och så som mitt liv har sett ut och SER ut just nu!!

Av någon konstig anledning så lyckas jag ALLTID hitta karlar som antingen inte VET om dom är kära i mig eller så är det karlar som drömmer och som leker nån sjuk lek och tror att allt ska fixa sig, tills dom upptäcker att dom antingen inte kan ändra sitt liv av en eller annan anledning, då kan det vara att supa med polarna, eller som nu... först inte anse att avståndet är något problem för att sedan skylla på avståndet. DEN har jag åkt på TVÅ gånger nu!!!  Nog för att jag är naiv men jag är inte dum i huvudet!! DET kan jag lova. Har liksom gått livets hårda skola och stött på det flesta konstiga typer man kan hitta snart tror jag, så DEN går jag inte på!! Men självklart, kör man dubbelspel, så är ju lättaste stråt att ta bort det som ligger längst bort... Så jag har väl helt enkelt gett Svarta Änkan en ny livsstrategi. Istället för att ta död på "gubben" efter sexakten så är det lika bra att aldrig få komma dit, för dom försvinner like förbannat ändå!!

Så har ni kärleksråd och tips att ge mig?? Så SHOOT!!! I need them!!! BIG TIME!!!

Gaaaaah vad är det för fel på killar egentligen???? Skiter dom fullständigt i vad tjejer känner och vilket spel dom spelar??? Sen undrar ju HUR man är funtad att leka med en människa känslomässigt, som ändå sitter i den situationen som jag gör nu??!! Har liksom nog så jobbig berg-o-dal bana känslomässigt att palla med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0