Kikar in en sväng....



Sorry mina vänner att saker och ting stått stilla här ute. Men det har haft sina anledningar.. Fullt upp får man kanske säga... Och tyvärr börjar mina nerver ligga utan på kroppen igen och jag fasar för morrondagen :S



I morron är det dags igen för mor & far att ta sig till läkaren för att få besked om hur allt ligger till. Det vi vet är att far har en ny tumör i den lungan han har kvar. Och allt jag kan göra just nu är att be, hålla tummarna och hoppas att det finns någon som helst rättvisa i världen nån gång :(  Tron på det, är ju inte den högsta längre och man känner att mycket bara glider en ur händerna hela tiden. Så varför inte detta också?? Så tyvärr är det mycket som surrar i mitt huvud just nu och koncentrationen är inte så hög. Så risken är stor nu att bloggen kommer stå stilla ytterligare några dagar.

Och snälla hjälp mig hålla tummaran nu. Det har liksom varit tillräckligt det senaste åren nu.

Lovar att bara jag får lande lite nu kommer jag dyka upp på era sidor igen. Men tills dess ta hand om er och försök njut av det fina vädret som dyker upp då och då.

Kram till er Alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0