Ut med det gamla...

Puh då var det gjort..

Idag har jag gjort mig av med gammalt skräp som "jagat" mig.. Rensat själ och hjärna.
Vad är det med oss tjejer egentligen?? Varför ska det vara så svårt att göra sig av med gammal skit?? Varför ska vi sitta och hålla på saker som vi tycker är vackra även om vi blivit illa behandlade av just dom vi fått det vackra av??? Hur vackert är det då egentligen??? 

 Men nu känner jag mig befriad och känner att jag slängt ut det gamla och ser fram emot framtiden med öppet hjärta och sinne. Och jag kan ju säga det att jag har insett att det finns mer än osaliga andar som kan "jaga" en utan att man tänkt på det.Till och med torkade gamla rosor började helt plötsligt klia, ställa till med obehag i magen, bygga en irritation av att se.. Och plötsligt insåg jag vad som skulle göras.. Knäcka dom och självklart kasta skiten.. Och snacka om att jag känner en lättnad i kroppen!! Oj oj inte har väl jag fattat att bara sådana saker kan faktiskt vara en börda och irritation utan att man la märke till det. Men idag var det som en stor röd finne på näsan.. Bara jävligt i vägen och en stor pina. Inte pina att det gjorde mig illa, utan pina som retade gallfeber på mig, bara av att se dom stå där. Så idag har jag "packat" ihop skiten i en stor svart sopsäck och ska brännas hos päronen någon dag. :P :) YES I´m Free!!! :D
Feng Shui är nog inte så dåliga saker trots allt hahaha

Idag är saknade stor efter en speciell person och jag håller tummarna att den saknaden snart blir lite stillad.



Knepigt hur livet kan vara. Trodde väl aldrig att mitt upp i kampen med min pappa, att jag skulle kunna känna glädje samtidigt. Men det gick. Och ett gammalt orsspråk slog mig helt plötsligt...
Lyckan smyger sig in genom en dörr du inte visste stod öppen.
Och nog är det så sant så!!!

Nu är mina ögon trötta och känner att kudden ropar högt i skyn efter mig.. Så det är dags att koja och hoppas på att dagarna flyr tills dom helt plötlsitg gärna få stå BOM stilla när rätt dag är på plats.

Så god natt mina vänner sov sött och dröm om alla småkryp du mött. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0