Morgonstund har guld i mun :S




Ja då kikar jag snabbt in en sväng och säger Go morron till er alla.
Idag skiner solen här och har man tur stannar den idag.
Kan ju faktiskt vara riktigt skönt att få se den några timmar nu
när den gömt sig bakom regnet så många dagar.

Idag blir STÄDA ett faktum :( Och då menar jag inte vanlig städning.. Idag måste jag sopa rent och slänga ALLT i skafferiet :( DYRT :(  För några dagar sedan upptäckte jag några objudna gäster på golvet som
inte allas var populära eller inte inbjudna heller för den delen.... . Kornvivel!!

Jag kollade skafferiet, sopskåpet, alla mjöl och risförpackningar och inte ett spår av någon skalbagge. Jag fick lite husteri och målade fan på väggen med en gång och kände att fy f** varför??? Men med hoppet hissat upp i topp, så höll jag tummarna att det bara var dom där små. Och det har hållt sig några dagar. Tills i går kväll!!!
Jepp där var det 2 st IGEN GAAAAAAAAH och i morse när jag  fixade mig kaffet så såg jag något som rörde sig på bänken och ta mig f** där var en till!! Så jag får nog lyda ett väldigt gott råd jag fått att slänga ALLT i skafferiet som sagt.

Jävla skit om ni frågar mig.. Kunde dom inte hälsat på hos grannen istället?? Kunde dom inte stannat kvar i affären (där dom förmodligen kom ifrån) där dom har himla mycket mer tuggbart än vad jag har??!! Näpp, följa med Annette ska vi.
Så ja mina vänner ni kan ju passa på att njuta av dagen åt mig också idag för jag lär inte hinna det.

Och kliandes på kroppen av obehag, ska jag ta itu med skliten nu.

Ha en underbar dag på er där ute!!

Kram




Kommentarer
Postat av: Anonym

Å fy..det där lät ju mindre kul! men du, soldyrkaren, skulle du inte gjort det där igår när det var regn istället? ler



Ha en toppen dag trots din lilla sanering där hemma..

kramar!

2009-05-12 @ 10:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0