Hej på er

Just nu har jag en period som det händer en hel del runt mig.
Både positiva och en del väldigt negativa saker.Och pga att jag känner att mkt av det är väldigt privat,
så vill jag bara meddela att den här sidan kommer nog stå stilla under den här perioden och ni som vill följa
mina dagar just nu vet vart ni ska kika in ;) Så stanna till där i bland, för jag tror inte det går att följa den via bloglovin??




Och till era alla andra så kan jag bara säga att jag är ledsen över att det är så här just nu,
 men att jag komemr tillbaka, jag lovar ;)

Sköt om er och var rädda om er här ute så länge.

Kram till er mina vänenr!


Kommentarer
Postat av: Annlouise

Allt du skrivit om tonåringar stämmer. Skrämmande att läsa precis vad man tänker. Ibland tror man att man är eller kommer bli knäpp. Kram o sköt om dig!

2009-05-09 @ 11:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0