Vem är du på google??

Jag har hittar en liten rolig namnlek hos  Veros Virriga Värld
som jag naturligtvis var tvungen att prova.
Och lite kul blev det ju :)


Googla på ditt namn och lägg till är,  i sökfältet. (så här.. Annette är)
Kopiera sedan de 5 första träffarna och publicera på din blogg...


För mig blev det....

Annette är vår dansdrottning
Annette är en användare på Glosor.eu
Annette är även verksam som koreograf
Annette är söt
Annette är på rätt väg.


Snacka om att man helt plötsligt hade ett helt nytt liv hihi

Nu tog jag bara dom 5 första som bokstavligen började med Annette är...
sen fanns det mer i mellan som ordet är ej vad med i...


Man kan även prova med sitt för OCH efternamn...

Lämna gärna en kommentar här om ni gjort leken,
så får jag kika på era svar ;)



Ha så skoj!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Dom 2 sista stämde ju i alla fall :)

Kul grej, får prova när jag får tid

2009-03-28 @ 12:17:34
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Stina ;-)

Sänder dig en solig tanke idag när snön vräker ner =) ja vet ju hur mycket du HATAR snön =)

Tänkte även ge dig en ny blogg å titta in på www.krumeluran.wordpress.com Dä ä en gammal klasskamrat från gymnasietiden som bloggar.

Kram Stina

2009-03-28 @ 12:24:12
Postat av: kicki

Kul med lekar, måste självklart prova

2009-03-28 @ 15:26:28
URL: http://mullegull.blogg.se/
Postat av: loppan

d måste man ju baa testa :-D

svaren finns hos mig, du hittar väl ;-)

2009-03-29 @ 12:34:57
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0