Gott & Blandat just nu..

Okej, tänkte jag skulle mixtrat lite med inlägget jag pratat om, som komma skall här på sidan så småning om.
Men väntar nu på lite bilder ifrån herrn i fråga själv.. Vilket ska komm aunder kvällen :)

Så under tiden nu så har jag bloggvandrat lite och insett en gång för alla hur otroligt sköna männsikor man "lärt känna" här ute. Så under ytan som jag har varit nu och kämpat, så insåg jag idag att bara jag tar mig upp lite själv, så räcker en bloggvandring för att sköta resten ;) Önskar man kunde träffa fler sånna människor live i livet bara haha

You all make my day out there!!

Sen sitter min dotter på sin dator och harvar runt på sina polares hemsidor och lite andra sidor och
missluren tjuter stup i kvarten kan jag lova, så det är bara för en annan (som är äldst såklart)
och röva sig iväg mellan rummen om vart annat för att se på saker hon hittar.

Och nu har jag löst mysteriet som säkert många stadsmänniskor undra över... (och även jag då för den delen)
VAD gör ungar som bor på vyrsan under vinterhalvåret för att fördriva tiden???

Jepp här kommer svaret!!  Och för er som orkar titta, jag lovar man blir imponerad!!



Och till er som blev lika imponerad av killarna som jag,  och vill se mer , här är länken till hemsidan..  Anton Jansson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du som låter så positiv som du gör nu, hur fan ska det bli då när du "kommer upp" som du säger!?

Wow säger jag då! ;)

2009-03-16 @ 20:29:19
Postat av: Isabelle

Måste säga att jag gillar din header, den var riktigt snygg!

2009-03-16 @ 20:35:59
URL: http://isabellees.blogspot.com/
Postat av: Afrodite

Lovar att du fallit död ner om du sett parodin som ibland utspelar sig här hemma på morgnarna! En trött morsa och tre ännu tröttare söner, som alltsom oftast drämmer huvet i väggen då jag väcker dem. En skön syn...En morsa som stapplar fram till kaffekokaren i en desperat längtan efter den svarta njutningen...Sjukt! =) Fast på ett skönt sätt, tror jag...

Najsigt att du verkar vara back on track! =)

You go girl!

Kramiz

2009-03-16 @ 20:47:17
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: T

Jag håller med. Det räcker med att man ska känna sig liten, ensam och ynklig. Allt som behövs är att gå in på favvobloggarna så inser man att man plötsligt sitter och är på ett himla bra humör. Vilka fantastiska människor det finns. :)

Internet är en märklig värld.

Skönt att höra att du mår bättre.

DÖÖÖÖÖNyfiken på vad det är du pysslar med i hemlighet. ;D

Nä. Nu ska Baja-Maja gå och mysa i soffan.

Ha en underbar kväll.

KRAM!

2009-03-16 @ 20:52:13
URL: http://modestymom.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Har du gjort den själv?



Ja tjejkvällar är ju alltid kul och jag gillar verkligen singstar :)

Jag önskar dig också en bra måndagkväll!

2009-03-16 @ 21:06:00
URL: http://www.isabellees.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0