Skogstokigt förbannad

Nu är jag riktigt skogstokigt förbannad!!! GAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!

Hur fan är det möjligt att man först får ett brev från skolan, bara för någon vecka sedan, där det är IG varning på sitt barn i Matte B pga ETT ICKE GODKÄNT KAPITEL!!! ETT kapitel!!!! För att som idag får brev om SAMMA jävla ämne MEN att halva kursen är ogjord??????????????HALVA!!! Var den inte det för 2 veckor sedan också då eller?????  HUR bra funkar arbetet innanför skolan då undrar ju jag??  Får kolla detta med dottern idag när hon kommer hem annars är det väl bara att ringa läraren och fråga hur det här är möjligt...

Visst det är väl säkert så att matten inte är gjord. MEN då kommer jag tillbaka till samma fråga... Var den inte det för 2 veckor sedan också då??? Man knallar väl för sjutton inte igenom 8 böcker på en termin, så någonstans mellan ETT KAPITEL och HALVA KURSEN tappades jag...  Är det bra jag som är så trög och inte fattar att man kan missa en HALV kurs på 2-3 veckor av en HEL termin???

Som sagt, är det inte det ena man får tampas med, så är det ta mig fan det andra!!  Så nu kommer det bli näven i bordet och KRAV på mitt barn att TA TAG i sin skolgång!!!!! Men tydligen så är det ju inte bara ungarna det felar hos längre.

Jaja den tiden den sorgen. Det får jag ta med M efter 15,00 när hon kommer hem...

Planeringen inför bröllopet gick bra och GUUUUD vad kul för dom!! Och vilket roligt party dom kommer få!! Man får hålla tummarna bara att vädret är med dom också den dagen. Jag menar det är ju inte så att man själv känner lite hänga-läpp-symtom här inte efter dom timmarna med planeringen haha

Nu ska jag ta itu lite med mitt liv här några timmar, så syns vi säkert snart igen.

Kram på Er

Kommentarer
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

Tack för du svara på frågan om Blondinbella :)



Planer för ikväll? :)

2009-03-20 @ 15:37:42
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Sara Solvik

Du blev en av de 5 som "tävlar" om att bli veckans blogg:) Nu är det bara hålla tummarna att folk röstar på just dig :)

2009-03-20 @ 15:44:08
URL: http://sarasolvik.blogg.se/
Postat av: Helen

Aj aj låter inte bra. Men jag kan väll hålla med dig i din undran hur det kunde bli halva kapitlet. Och om så vore fallt varför vänta så länge innan dom pratar med dig. Säger bara suck åt skolan i dag.

Vad roligt med bröllops planering. Själv ska jag va brudtärna i maj så det är hög tid att börja tänka på det. Har inget klart ännu. Må så gott gumman. Kram

2009-03-20 @ 21:14:41
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: linda

Vilka idioter det finns. Förresten, jag har gjort en ny design nu. va tycks? hoppas allt är bra med dig.

2009-03-20 @ 22:39:50
URL: http://lolinas.blogg.se/
Postat av: ia

Jag fick typ ett likadant jävla brev från skolan!

tre ig-varningar, snacka om att man sätter kaffet i halsen när man tror att det går jättebra i skolan för tjejen!

// kram

ia

2009-03-21 @ 00:10:30
URL: http://irin.blogg.se/
Postat av: Cat

Men shit.. Det där låter ju bra knasigt.. Kan ju inte missa så mycket på så kort tid..



Det är rätt nice med projektor. Du får komma hit på bio! ;)

Blev aldrig att gå på riktig bio för vår del igår. Stannade hemma istället!



Hoppas du får en helt fantastisk lördag! =)

Kram på dig!

2009-03-21 @ 11:24:20
URL: http://cattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0