HJÄLP!! Får man vara sååå dum??

Nog för att jag förstår att det finns idioter till allt, men kan man verkligen vara funtad så här????
OCH överleva i dagens samhälle????

Läs själva och bedöm... Ett citat bara ur det hela...


"Sedan dessa människor som tycker det är såååå fel att bära päls, haha? Varför skulle man inte döda djur för deras päls? Det är ju inte direkt så att dom känner något. Plus päls är grymt snyggt!
Så alla ni vegeterianer, gå ät lite kyckling.."




Vågar knappt skriva min ord om det här för då blir väl min blogg ner stängd ganska fort..
men man kan verkligen fundera... Själv tror jag ju bruden som skrivit det enbart är ute efter en reaktion OCH läsare till sidan.

Ja jössös!!! Lägger INTE ut länk till den sidan pga hur dumt jag tycker det är. Och att en sån stolle inte borde få en person ens i sin läsarstatestik.. bara på det här inlägget fick hon 127 kommentarer.. Så DEN bjuder jag inte henne på. Hon kan fixa sina läsare själv....

Kommentarer
Postat av: Ulla

För vissa verkar viktigaste vara att få synas och få bekräftelse på att de finns

2009-03-11 @ 19:56:32
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Helen

Ja man kan undra varför folk skriver sådana saker.

Är det för att lätt fixa läsare så ska inte jag stötta i alla fall. Nej tummen ner säger jag

2009-03-11 @ 21:19:38
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Anki

Helt otroligt dumt att ens komma på tanken att skriva nåt så dumt.

2009-03-11 @ 23:40:37
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0