Utmaning i rullning igen..

Jepp då var det dags för en ny Utmaning!

Denna gången är det Modestymom som utmanar mig med en liten funderare..

Så håll i hatten ny kör vi...

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
...Det är hårt att känna sig fattig och misslyckad, men att....


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Underlakan i min säng


3. Vad såg du senast på TV?
The Mentalist (såklart)


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
cirkus 23.30
Rätt svar var 23.23


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Galna kaniner i en bur som jagar varandra.


6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Var med en polare som har catering och höll henne sällskap i köket när hon gjorde smörgåstårtor. (kanon att titta på andra när dom jobbar medans man själv avnjuter morronkaffet*L*)


7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Min sida på facebook och gamla bilder som min kompis uppdaterat igen.


8. Vad har du på dig?

Baggie Jeans (eller hur det nu stavas, aldrig tänkt på tidigare..), Beige huvtröja av märket etnies, svarta strumpor och mina grova silver smycken.

9. Drömde du något inatt? 
nix prinsessömn. Däckar ju av att harva på nätet halva natten, så drömmar hinner jag inte ens in i, innan det är dags att gå upp igen..

 
10. När skrattade du senast?

Åt avslutet på Modesstymoms kommentar tidigare...


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
2 tavlor som jag gjort själv med karikatyr på Marilyn Monroe (i svart, vit, rött och gult), några hyllor och två sänglampor.


12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
OOOOH ja men ALLT kan man inte uttala sig högt om ;)


13. Vad tycker du om den här utmaningen?
En nötknäckare..


14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Hmm var ett tag sen, bloggar ju hela kvällarna nu mera.. men det var nog What happens in Vegas. Min humor helklart..


15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Oj oj oj det är ju HUR MYCKET SOM HELST JU!! Men fixa körkort till min dotter, Köpa ett bättre passande hus till mina föräldrar. Något roligt tillmina vänner, Ny garderob till mig och dottern, hus, bil NY DATOR!! inredning.. Kort och gott ... ETT HELT NYTT LIV!!


16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Att jag också har känslor och kanske kan må dåligt av vissa saker.


17. George Bush?
Jepp jag håller med Modestymom i en del..."Tycker efternamnet hans är ganska pinsamt. Tänk er om vår Kung skulle heta Kalle Gustaf Buske...HÅLL MED!!!!"


19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Dottern är redan döpt.. Martina. Och inga mer vattencermonier här inte...Been there, done that!


21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Drömmer varje dag och natt att slippa från det här landet med snö och helvete (eller som jag fick lära mig ett nytt namn på idag av en klok kvinna, Lappmöglet.. snön alltså ;)). Räcker väl med det svaret skulle jag tro..


22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Jaha ja dispens..       (kolla det ni i wikipedia) ;)


23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?



Så kom igen nu tjejer.. Bollen är i rullning ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0