The Humour Award

Äntligen får jag ge bort den  Awarden som jag filade ihop för någon vecka sedan.
Awarden som jag BARA vill dela ut till dom som verkligen får mig till att skratta under dagen.

Och idag har jag utan tvekan hittat en som är mer än värdig DEN awarden...

Den här tjejen är värd ALL eloge man kan tänka sig, för sitt otroliga "tålamod" i vissa situationer och sin ironiska syn
på mycket runt henne. Jag avgudar hennes lugn och humor mitt upp i vardagens slit, med vad vi alla
mer eller mindre tampas med mellan varven, om vi har barn och tonåringar framför allt.

Tänk vad lite självironi kan underlätta livet.
Kan man se det humoristiska i mycket så är livet mycket enklare att leva så är det.



MIRA, den här Awarden är enbart DIN idag!!
För skratten du ger och känslan av att livet är det som händer här och nu!
Och känslan av att, alla är vi inte mer än människor och det har vi rätt att vara.

Kommentarer
Postat av: Johan

Hmm pizza och öl hör nog till en av mina favoriter :P .Hoppas det smakar :). Lite läskande i allafall Kanske blir en öl då barnen sover :D.Har några kalla Lapin kulta hehe



hoppas det känns bättre med skit vädret då du fått dig någon öl haha

2009-03-27 @ 19:51:14
URL: http://limpans.blogg.se/
Postat av: T

hallå! Nu sitter jag å tittar på Let´s dance. Du får inte tro att jag har övergett dig. ALDRIG! Är här och läser massa varje dag och har dig på bloglovin.

Å du? Jag kommer igen. LOVAR!

Stor fet kram!

2009-03-27 @ 20:29:10
Postat av: mia

åhh va du är söt känner precis samma sak =) jättekul att få kontakt med dig med ;)



Ska lägga mig nu men jag skriver till dig i morgon igen.. Sov gott sen..

Massa kramar..

2009-03-27 @ 22:37:42
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: Mira

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen åååååååååååh!!! Miljarders tack! Jösses. jag blev verkligen alldeles till mig nu.

Och stort tack för att du tar mig för den jag är och att du kan läsa mellan raderna.



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-03-28 @ 10:12:11
URL: http://mirizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0