Tack!!

Go morron alla mina vänner och läsare!

Ja idag måste jag nog säga...   Ny dag och faktiskt nya möjligheter. :P
Kommer på mig själv att jag fortfarande sitter med ett leende på läpparna.

För oavsett om datorn krånglar (vilket är min sämsta sida med mitt tålamod), snön FORTFARNADE ligger kvar där ute, solen lyser med sin frånvaro, plånboken är nästan redan tom (och det är bara början på månaden) eller att det faktiskt finns människor i min omgivning som  "skrämmer" mig en aning, så finns det INGET som kan sudda bort det leendet jag har sedan igår :) Det glädjeruset lever kvar i mig länge nu.

Allt allt annat kan jag tampas med,bara jag vet att mina nära & kära har det bra.
Och det fick mig att känna en sån stor glädje över hur mycket NI där ute har kommit att betyda för mig. Ni är ju verkligen min ventil nu mera och jag ÄLSKAR era kommentarer och inlägg. Det har fått mig att fortsätta känna att det verkligen är värt att höja huvudet och fortsätta försöka hitta det roliga i livet.

Så idag vill jag börja med att ge er ALLA en liten bukett.  Och säga TACK UNDERBARA NIi för att ni dagligen kommer in på min sida och tar er tid till att läsa det jag skriver och faktiskt uppskattar det. Ni är GULD värda!!


Ska snart rusa iväg för en ny resa till Torsby och sjukhuset.. Men idag när jag kommer hem så lovar jag att det ska bli något inlägg här som är lite mer "föda" i :) Inte bara mina svordomar över min skitdator ;)

En stor kram till ER ALLA så länge! Och hoppas ni får en superbra start på dagen!!

Kommentarer
Postat av: My

Snygg header!



Spana gärna in min nya kategori "Av mig" där jag tänkte börja lägga upp lite teckningar, dikter och andra saker som är gjorda av just mig själv! Ha en bra dag

2009-03-04 @ 09:04:37
URL: http://birch.webblogg.se/
Postat av: Stina ;-)

Va glad jag ble när jag läste att din far inte behöver mera cellgifter för tillfället!!! Dä måste kännas som högvinsten på lotto för er!! Tänker på er!!! Kram, Kram.

2009-03-04 @ 10:57:29
Postat av: Helen

Tack så mycket, jag suger åt mig. Det är faktiskt dagens höjdpunkt att gå in och läsa alla komentarer man får. Svårt att känna sig för ensam när man har så mycket goa blogg vänner. Och du är bäst

2009-03-04 @ 18:15:40
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0