Tjingeling

Tjingeling allihop här ute..

Idag har jag tagit en riktig dag OFF..

Handlat och  gjort slut på TOK för mycket pengar. Men då har vi ju i alla fall mat i både frys och kyl nu. Sen har jag njutit i solen, tatt en fika med granne, vi har diskat och städat undan här idag. Och precis som kära Afrodite sa.. Shit för skitiga fönster man har.. Det syns ju så förbannats bra nu när solen ligger på :S Men som eftersom man bor så centralt, är det liksom ingen idé än att göra ett ryck med dom. Först måste dom få bort all sand som yr och flyger ute på gatan..  Så jag kan fortsätta njuta av solen i helgen också om den nu vill stanna hos oss :P

Sen sitter jag faktiskt och har lite ångest.. Både för att jag inte hunnit bloggvandra som jag velat OCH för att jag inte hunnit gjort något med mitt "hemliga" projekt. Men känner jag Annette rätt så funkar jag bäst efter 23.00 och framåt.. Vilket nu inte är något positivt för dom där coop-påsarna man har under ögonen :s Det är väl nu man ska vara glad över att man inte har något stackars respektive att skrämma skiten ur med ens utseende vid frukosten :P

Nej nu ska jag kolla över mina nyakommentarer jag fått idag och fixa lite med dom. Sen är det bara att hugga i "projektet.
LOVAR dig  Larz det kommer ;) Bara disiplinen kommer på plats.. Nej nu är jag inte helt ärligt.. När min disciplinen PLUS datorns humör kommer på plats ;) DÅ kommer det!!

Kram på er allihop och vi  "syns" garanterat en gång till
innan den lilla gubben med blå luvan kommer och rövar bort mig.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: Hehe okej :P Vsg och tack :)

Detsamma du :)

2009-03-19 @ 20:39:19
URL: http://augustchild.blogg.se/
Postat av: Anonym

=) coop va det ja! ;)

2009-03-19 @ 20:39:39
Postat av: loppan

han va här just den guuben, för lillprinsen somna på mindre än en minut :-)

2009-03-19 @ 20:45:23
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se
Postat av: Helen

Låter som du har haft en härlig dag tjejen. Kan väll vara skönt. Du får ligga med gurka på ögonen i morgon, ska ju va bra mot häng, själv tänkte jag klä in hela mig. Suck, va du tvungen att påminna om fönsterputs. Det är världens tråkigast sak att göra men är just nu ett måste i detta hemmet. Må så gott och va rädd om dig. Kram

2009-03-20 @ 00:14:17
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0