The Night Hawk

Go morron världen!

Tack ni UNDERBARA männsikor som kommenterat mitt inlägg i går!!
Ni gör det helklart värt
att fundera över att fortsätta ett tag till, men då får ni som kommer in och läser ha tålamod med att jag har en period som är tung nu.

Det har vi väl alla mer eller mindre nån gång i livet skulle jag tro. Det är väl livets gång helt enkelt. Men just nu känns mycket ganska motat och det är svårt att hitta något kul, som rycker upp en. Men samtidigt vet jag att jag kommer alltid ur det här förr eller senare...

Been there done that som sagt..

I mitt förra inlägg avslutatde jag med This is your host.. Som jag också tidigare har avslutat med många gånger.  Och visst är det Jack Killian och en Röst i natten (The night Hawk) det kommer ifrån..  Av ALLA serier som Tv ABSOLUT ska köra i repris, så skulle man hoppas att dom kunde köra den serien igen. För visst fanken var den bra!! Och jag tror alla som va med på den tiden och såg serien har den fortfarande kvar i både hjärna och hjärta. Så jag håller tummarna att Tv skulle kunna komma på den idé och börja köra dom avsnitten igen.

Här kommer några godingar från serien...



Kommentarer
Postat av: Anki N

Så är det. Livet går upp o ner. Läste en insädare om en kvinna som var 56 o hela hennes liv bestod av slag o mobbning. Först hela skoltiden o sedan av sin man. Fy tusan - då om inte förr så inser man hur bra man har det. eller nej, jag har alltid varit tacksam för livet jag har. Men visst har de även funnits små svarta hål på vägen, vem är skonad från sånt? Ingen.

Hoppas din svacka inte blir för lång. Det är inte kul att känna sig nere o tycka tillvaron är tung. Små lätta moln är ju bättre.

Ha en go lördag.

Tjillevipp Anki N

2009-03-14 @ 14:00:07
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/
Postat av: loppz

ja HANNN jaaa, jo den va bra.

2009-03-14 @ 18:54:33
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se
Postat av: Afrodite

Usch vad det är trist och motigt när man är där nere på botten! Inget kul alls...säger som du; been there, done that...

Men du...ta det lugnt, vi försvinner ingenstans i alla fall...=)

Hoppas att du kommer på rätt köl snart igen!

Kramizar till dig!

Ps. Den där "nattugglan" var fantastiskt! Vilken serie! Satt spikad varje gång...=)

2009-03-15 @ 01:17:43
URL: http://afrodite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0