Snabba ord från min hjärnverksamhet...

Mmmmmm, visst låter det som om det är kört med en gång??!!
Känns ibland som om man lider lite av schizofreni, eller ja ganska ofta ;)
 Men väljer ju att kalla det beslutsångest under egen diskussion ;)



Hmm HUR ska jag göra idag?! Kan inte bestämma mig...

Ska jag möblera om i mitt "STORA" sovrum eller inte?! Rummet är ju så litet så egentligen tycker nog ni,
att det är ju bara att göra det i ett tjillivipp..MEN icke!! Det inimini lilla sovrummet ställer bara till problem!!
För att möblera om måste jag skruva isär hela sängen, ut med ALLT, för att vända på sakerna i vardagsrummet
och tillbaka in med det i rätt läge.. Ni ser.. En säng kan ställa till mer problem, än ett rum men massor av grejer..

Hmm nja orkar Annette eller inte idag?? Det är frågan.. Eller ska jag sätta mig med photoshop
och hoppas att datorn orkar med det jobbet jag har liggandes att fixa??
Lutar nog mest åt photoshop...... eller inte...... eller?!.....

 Snacka om beslutsångest..... Hjääääälp!!

Kommentarer
Postat av: daisy

hallå hallå

jag försöker lite smått

kram kram

d

2009-03-31 @ 12:36:52
URL: http://daisydoodle.blogg.se/
Postat av: Anna

Å huuudå! jag skulle nog inte ha orkat möblera om!!



Tack sötis!



Jag körde på den ungdomliga stilen idag så jag sov ganska länge..Har ätit frukost och suttit å bråkat med photoshop...Vi passar inte riktigt ihop jag å ps..För det gör tamejfan aldrig som jag vill!

Har du grattat Mia på 37 års dagen då?



Kramelikram

2009-03-31 @ 12:42:12
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: loppan

nej herrreguuud, skit i möblerandet!! när ja börjar me sån därnt sker d me hemsk iver o fart o fräs. Sen när ja fått skåpen tömda elär möblerna i delar bara dör hela ivern!!! hur roligt e d sen???

2009-03-31 @ 13:20:36
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Haha härliga du!!

Ja det var en fin karl hon fick av dig minsann.. asgarv



Jasså så ddu har tagit dig vatten över huvudet menar du..Fy va drygt..Själv är jag latare än latast såhär på sista lediga dan..



Ja jag blir så jä*la sur på ps.. då jag som person är en sån som helst vill kunna allt på en gång och blir frustreread när jag inser att jag faktiskt inte kan det..! Men skam den som ger sig..en vacker dag ska jag vara bäst på ps..Hahaha drämma kan man ju iaf.



Ska gör mig en kopp kaffe nu sen kommer jag med spänning att invänta på bilderna av/i ditt kaos!







Kram kram!

2009-03-31 @ 13:25:59
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Helen

Hmm frågan är om jag ska orka skriva ett inlägg eller inte: kanske, kanske inte ? Du jag känner igen mig för jag kan inte bestämma mig om någonting. Att gå på cafe med mig är som att utsätta sig själv för tortyr.

Men det hade man väll kunna räkna ut att vi hade något drag som va lika :) .

Hoppas i alla fall du haft en bra dag hjärtat.

Och självklart orkar jag skriva en komentar till lilla dig.

Kram

2009-03-31 @ 13:42:35
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: attis

Tack snälla för de orden. jag hoppas verkligen att du vill hämta en award ellr två. Det skulle göra mej glad.

Ha det bäst

Kramen

2009-03-31 @ 13:46:52
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Usch nä, jag är verkligen inte rätt person heller...har ju problem med beslutsvåndan själv här...ska jag läsa eller ska jag fortsätta blogga, fixa & dona eller helt enkelt gå ut och sätta mig i det fina vårvädret...?? Alltså, jag måste ju plugga, men jag är ju aldrig svårövertalad...;)

Men du tänk vad skönt det blir när du är färdig! Eller så skönt det skulle kunna vara att sätta sig ute vid en lugn husvägg och insupa lite D-vitamin. Eller så kul det är med photoshop! Hjälpte det?! Nä, jag antog väl det! =)

2009-03-31 @ 13:49:35
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Johan

Oj oj valet är enkelt ;). Sitt med ps :)



Hoppas du har en fin dag

2009-03-31 @ 14:26:16
URL: http://limpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0