GP Australia 2009

ÄNTLIGEN drar hela F1 cirkusen igång i morron igen!!
Alltid ett gott tecken att det går mot ljusare, varmare och så många roliga söndag framöver..




I år är det stora förändringar på lagar och regler och helt plötsiligt så är det inte så uppenbart att någon av dom fyra toppförarna är klara vinnare längre.. I år kan ALLT hända!! Ska bli mycket intressant att följa!

Men lite tråkigt dock att det sänds på Viasat Motor kl 07.30
Det innebär tyvärr att jag missar det hela :( Kunde ju sänt det på 6:an som tidtagningen :(
Men får hoppas några av loppen under säsongen dyker upp där i alla fall :)


Så till er som kommer att se GP Australia
Lyllo er ;)

Nu är det natten för mig och jag säger Ten four, over and out för idag.

Sov så gott alla och meddela mig om hur det går på F1 om du tittar.

Love




Kommentarer
Postat av: Heyli

hoppas du hade det bra iaf under den timmen trots att du va ensam, själv höll jag på att få nåt bryt av att de va så tyst och mörkt och jag bara längtade efter att få starta datorn igen haha :p



och angående länkningen, SÅKLART du för göra det :) håller med om att bilder är mycket bättre än en textlänk, mycket smart påkommet av dig ;) har själv funderat på att lägga upp lite länkar till bloggar jag läser, men har inte blivit av..



ha det bäst, nu ska jag sova! kram!

2009-03-29 @ 01:04:07
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: mia

god morgon gumman =)



Nä va tråkigt att du inte kunde kolla på dina bilar ;) hoppas du får se nån sammandragning på någon annan kanal då..



men självklart får du göra det (länkningen) inga problem du får nästan tala om hur man gör på msn el

nåt skulle va kul att ha själv =)



ha en toppen bra dag så hörs vi av senare igen..



Hmm glömde ju fråga va du ska hitta på idag? Snöar det lappmögel än hos er?? =)



Kramar i massor

2009-03-29 @ 08:30:45
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: mia

hahaha turbo & smilla guud så söta =) låter som turbo är lite som våran Frasse lite mer personlighet =)



Wilma är typ bara en vanlig kanin hahaha händer inte så mycket där inte skratt





kramen

2009-03-29 @ 08:33:55
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: Johan

Morrn på dig .. F-n i dag har vi snön som vräcker ner :S

Men jag får ju se F1 ;)



2009-03-29 @ 08:54:47
URL: http://limpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0