Ett boktips från mig..




Läs det här...

Janne har sannerligen inte bett om att bli förälskad i Tarzan, kvinnan med bröst som taxöron och två ungar i ständigt släptåg.Och hon ser honom mest som ett besvärligt virus: så fort hon blivit av med honom kommer han tillbaka i muterad form och sprider trivsel och dyra presenter omkring sig. Medan hon försöker leva på luft och väntar på Mikael, den fallne ängeln, mannen som hon inte kan sluta älska fastän hans schizofreni ofta leder honom vilse i det jordiska.

Tarzans två barn ser, förstår och missförstår mer än de vuxna anar.

Tarzans Tårar av Katarina Mazetti är en bok jag VARMT rekomenderar
till dig som vill få dig ett gott skratt åt våra dagliga små problem.
Tror aldrig jag skrattat så mycket i genom en bok, som jag gjorde till denna.

Det roliga är att även om det handlar om kärlek och livet i allmänhet,
så rekomenderar jag den både till tjejer och killar.För boken speglar sig både utifrån
Tarzan och Janne. Och ALLA tror jag känner igen sig själva någonstans i boken.

En bok med mycket ironi, sarkasm, hopplösa förhållanden, kärlek, allvar
och mycket mycket annat.Och den absolut största biten..
....konsten att leva tillsammans i nuet så gott det går...
Det är ju rena djungeln därute!!

Så LÄS DEN!!! ;)



Nu mina vänner ska jag ta kaffekoppen och sätta mig och njuta av solen på balkongen.
Men vi "hörs" lite senare.

Kram

Kommentarer
Postat av: Afrodite

Instämmer varmt med föregående talare, the writer herself! =) Det är en mycket bra och läsvärd bok! Får nog bestämt läsa om den, förtjänar det verkligen.

Mys på du på balkongen. Åh vad det låter härligt! Själv ska jag ge mig iväg till MAH för seminarium...BLÄ!

"Hörs" sen! kram

2009-03-24 @ 11:11:06
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: kamelen

Den låter bra!! speciellt som ja genast identifiera mig i kvinnan me taxöronsbröst ;-) vi brukar baa kalla dom kamelspenar här hemma :-D

2009-03-24 @ 13:12:26
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se
Postat av: johanna

vilken otroligt läcker header du har!

2009-03-24 @ 13:14:59
URL: http://enjoey.blogg.se/
Postat av: Vero

Den skall jag leta efter. Skulle behöva en sådan bok just nu, som kan få mig att skratta lite.



Önskar dig en fin dag!

2009-03-25 @ 12:43:26
URL: http://verosparlor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0