Efter regn kommer solsken...

Jepp velmaja har bestämt sig... 
Jag fortsätter att blogga!! MEN bloggen kommer att vara lösenordsskyddat ett tag till. Sen får vi se hur det blir.

Anledningen till att jag började blogga från början var just att jag kände behov av att "dumpa" en massa "skit" som låg i min skalle någonstans. Jag hade hört talas om bloggande och att andra gjorde det för att ventilera det som hände dom i livet. Så jag tänkte.. Visst.. jag är inte för gammal för detta, utan får väl prova på det. Mycket av det hela var ju faktiskt en utmaning för mig själv att knäcka koder och bygga en sida.

Va sjutton kan varje tonåring knäcka det så skulle väl för bövelen inte jag vara dummare.. Eller?! ;)

Det jag INTE visste var att en helt ny värld öppnades. En värld med vänner som jag lärde känna på ett helt annat vis än mina "RealLife" vänner. Vänner som kom att betyda mycket för mig på många vis. Så det var VERKLIGEN med vemod jag bestämde mig för att sluta blogga på den här sidan. Men under omständigheterna tyckte jag det var bäst så.

Men så med övervägande (och visa ord ;) ) av en väldigt god vän så bestämde jag mig nu för
att fortsätta köra ett tag och bara ha bloggen för dom jag litar på, ett tag.Så här har ni mig igen ;)

Och min kära vän fick upp ögonen på mig att det finns så mycket runt mig jag borde uppskatta och skriva om, så glädjen för bloggen kom tillbaka fortare än jag kunde tro. Och så länge man kan lösa det så här, så är det bara att tuta och köra.

Så va med, för nu laddar jag om ;))

Vill sända den här awarden till min underbara bloggvän!! Det finns inte ord för HUR underbar denna människa är!!!
Eftersom det nu inte varit så roliga saker som hänt och jag vill inte hänga ut någon på något vis,
 så vill jag också hålla min vän för mig själv. Men jag vet att med den här awarden
och mina ord såklart, så vet hon gott och väl ändå att den är till henne ;))

Det är helklart rätt person som får den!!
Rolig bloggare ,ska såklart ha den coolaste awarden jag hittat ;))
Håller ni inte med??



Kram till er alla andra också, och tack för att ni är helt amazing!! ;))


Kommentarer
Postat av: Laila - En ödmjuk jävel

Det är såååå skönt att se att du bloggar igen!

Puss!

2009-06-26 @ 11:14:19
URL: http://www.lailasliv.blogspot.com
Postat av: T

Desamma! Här hade jag inte kikat in på några dar! Whoohooo!



Välkommen tebax! Gud vad kul!



Strunta i alla andra och gör det du känner är rätt!



Kraaam



2009-07-01 @ 21:00:31
URL: http://modestymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0