R.I.P Michael Jackson 25/6 2009

Vid lunchtid torsdag den 25 juni drabbades Michael Jackson av hjärtstillestånd och en legend är död.


Kossan.se




Sorgligt om du frågar mig. Att en människa som hade kunnat bli HUR stor som helst (ja faktiskt ännu större än han va) förstörde sitt liv så. Nu vet ju inte jag om han ändå hade dött i den här åldern. Men vi vet ju alla att han var ju inte direkt snäll mot sin kropp under åren. Men dock hemskt sorgligt. Mycket bra musik under 80-talet gjordes av denna man och även in på 90-talet.

Men sötast var han nog vid första uppträdandet.




Vilken är eran favvolåt av honom?? Eller bästa minne av honom?

Kommentarer
Postat av: Laila - En ödmjuk jävel

Ja, fy sjutton så tragiskt!

Min favvo låt är nog "Don´t stop til you get enough" fast det är nog en humörfråga...ibland är andra låtar favoriter.



Jag tycker synd om hans tre barn eftersom jag ändå hoppas och tror att han var en bra far till dom.



Puss!

2009-06-26 @ 01:57:01
URL: http://www.lailasliv.blogspot.com
Postat av: T

Ja. Vad ska man säga. Så tragiskt. jag väste upp med musiken vare sig jag ville eller inte eftersom syrran var kär i karl och skulle gifta sig med honom. Så stora syrran släpade med oss till Göteborg på Bad turnen. Tackar henne för det för det är en av de bästa konserter jag har sett. och tro mig nä jag säger att det är många.

Dirty Diana är nog min favorit...eller ja...det beror på egentligen men absolut en av mina favoriter.



Ha en fin kväll!

2009-07-01 @ 21:04:36
URL: http://modestymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0