Hej alla mina härliga vänner!!

Tyvärr står det lite stilla för mig här ute på bloggen och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Anledningen är att det helt enkelt varit FÖR mycket runt mig en tid och jag kände att jag tappade fotfästet. Bloggen blev helt pötsligt ett MÅSTE och det är inte alls kul varken för er eller mig.

Sen kände jag mig lite skylldig, att jag i mitt kaotiska huvud, inte orkade koncentrera mig på att läsa era bloggar och då kändes allt SÅÅÅÅ fel. Så det tog helt enkelt tvärnit. Så den här tiden har jag försökt att njuta av solen tagit hand om de mina och mig själv och på något sätt försökt hitta en balans på allt. Så vi får se hur allt går här ute och hur mkt det blir skrivit den närmaste tiden. Men jag lever i alla fall och ni finns med mig i tankarna. Och jag kommer lägga någon rad då och då här tills jag känner att allt rullar igen.

Hoppas allt är bara bra med er och att ni har fint väder idag, så här på nationaldagen!!

Kram på Er alla!



Säga vad man vill om Carola men en sju helvets röst har hon. :)



Kommentarer
Postat av: Mikaela

läcker header=)

2009-06-07 @ 17:41:33
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Postat av: NP

Hahahaha

Det där med "Måsten" tycker jag att jag känner igen från ett annat sammanhang! ;)

2009-06-08 @ 15:44:48
Postat av: Laila - En ödmjuk jävel

Vi finns kvar här när du kommer tillbaka! Ta hand om dig nu. Vi ses kanske på mail eller facebook. Vem vet. Puss vännen!

2009-06-08 @ 20:00:45
URL: http://www.lailasliv.blogspot.com
Postat av: f

allt bra med dig ? :D

2009-06-18 @ 14:05:38
URL: http://fridaerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0