Trailer och lite filmer...


Brad och Kate träffas på en biograf på självaste julafton.Båda för att slippa besvärliga familjesammankomster. Naturligtvis blir dom kära och deras gemensamma lycka ligger i att försätta undvika sina, inte så bra fungerande familjer, varje år hittar de på än värre lögner för att slippa fira jul med dom.

Planen denna julen är Maldiverna, men flygplatsen stängs och flygen blir inställda. Dom tvingas nu att tacka ja till en familjemiddag hos Kates mamma. Och innan de vet ordet av det har dom lovat att fira jul med var och en av sina fyra frånskilda föräldrar. Kan detta bli annat än kaos??
Klart en film jag vill se iallfalla..





   
Biopremiär  27/2  2009





 


5 år har gått efter tragedin i Knutby.
Nu kommer filmen om allt som hände. Kanske inte den roligaste filmen nej,
men säkert upplysande, om vad som kan ske i ett samhälle. Och faktiskt har hänt.
Vill se den här filmen också!!

Biopremiär 30/1 2009







Sen kommer vi till en av mina favoritböcker genom tiderna.. I taket lyser stjärnorna! Den är kategoriserad Ungdoms bok men jag tror inte jag stött på nån som tycker att den är bara riktad till ungdom. Alla som läst boken kan nog fylla i med att boken var gripande och rörde varje sinne man har. Så nu hoppas jag och håller tummarna att filmen ska va lika bra som boken.





Biopremiär 30/1  2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0