Hurr Burr & Urr!

Urr och burr!!
Kall grå dag och man försöker göra ALLT för att komma igång med att göra något,
men energin går åt till att värma kroppen just nu  tror jag.

Äntligen! I morron bär det av på "bärplockning" som jag och en vän skojsamt kallar "kalas" för ;) Låter ju himla mycket sundare att vara på bärplockning än att använda nedlåtande kalasord.. Vet att jag pratar i  gåtor men man får ju passa sig att säga dåliga ord här ute. Men jag tror nog vi alla vet vad jag menar ;) Tro många sjunger Rullan går iallafall under sådana kalas haha ;)

 Så Countryfestival blir det!  Jag är ju inte direkt någon cowgirl men det får gå ändå. Brukar vara så otroligt mycket folk så det är bara trevligt att mingla runt med känt och mindre känt folk. Hoppas bara att gänget som ska med nu är lika laddade för det här som vad jag är . För nog behöver man något roligt som håller i gång en under dom här sista vintermånaderna. För nu börjar det skrika i kroppen efter vår, värme och SOL!!

Har tyvärr lite problem med min dator och måste nog rensa den helt, så ni får vänta på mitt lovord om inlägg och dyligt nångra dagar. Herre min gud säger jag vad skit man lyckas samla på sig i en dator. Och det är väl tyvärr det mina närmaste dagar kommer handla om.. Flytta allt från en dator till en annan. Och det lär ta sin tid :( Tur att allt om bloggen ligger sparat utanför sin egen hårddisk..

Men idéerna har jag kvar i arkivet (huvudet) så dom kommer rulla på när allt är fixat :)

Kommentarer
Postat av: Linnea Malivéz

Vilken frisyr tycker du att Rihanna passar bäst i?



Kram

/LM

2009-01-30 @ 13:35:59
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Johan

Hej

Nu när man kommit sig hem från storstan har man tid och kika in ...

Trevlig blogg har du ju med :)

2009-01-30 @ 15:57:58
URL: http://limpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0