Fortfarande snurrigt...



5 Januari 2009

Ja nu har det gått några dagar och man har kollat runt på olika tips för sitt bloggande. Men hur det än är så är det inget som är enkelt på låååånga vägar än.. Antingen måste man vara seg i kolan :D eller så är det helt enkelt något som tar sin tid att förstå. Hoppas ju självklart på den sista anledningen *L*  Eller ska man verkligen behöva sjunka till att acceptera att det inte går att lära en gammal hund att sitta??!! Nej som sagt DEN myten vill jag spränga och jag ska nog kunna få även min lilla "kola" att bli lite mindre seg :)

Idag är det en riktigt kall dag och jag kan ju inte påstå att det är så där jätteskönt när man fryser bara man tittar ut. Brrr Men hoppet finns ju, tänker man till så är det inte sååå långt kvar till våren och den spirande värmen som kommer med den. Finns det något bättre än att vakna en morgon och få ställa upp balkongdörren, känna vårluften när man andas in, se solen som börjar kika upp bakom Munkforshöjden i öst. Fixa sig kaffe och gå ut och sätta sig och avnjuta
morgonkaffet till att samhället håller på att vaknar upp?! Låter kanske tokigt men i sådana tillfällen är det t.o.m. lovligt att sätta väckarklockan på ringning under helgen för att få njuta den stunden.

Ja, dags att sätta sin egen  "klockan" på nedräkning för varmare o ljusare tider. :D

Hoppas ni alla där ute får en riktigt bra dag idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0