Dags att använda dom små grå....

21 Januari 2009

Då var det dags att vakna till liv med en kanna kaffe och skaka rätt dom små cellerna :)

Idag MÅSTE jag komma på vad jag ska klä ut mig till på Knutfesten :S För första gången har jag verkligen TILT i hjärnan när det gäller att klä ut sig. Brukar ju bokstavligen älska att komma på idéer till sånt men som sagt, just nu är det bara eko i knoppen.Tänkte jag skulle klätt mig som en Demon och köpt mig vita linser där bara pupillen syns. MEN trodde ju att ett par skulle kosta ca200-300. Såg ju faktiskt ut så när man kollade första sidan jag hittade på nätet. Men tittade man lite lite närmare på saken, så var det en liten gullig text som sa.. EN lins 199:-...Ett par 350:- plus frakt.. Så, nä.. känns inte riktigt värt det tyvärr. Och i och med detta, så står jag ju på noll igen och har inte en blekaste aning om vad jag sak vara... Så idag bär det av för mig och Stinus till Second för att reka läget lite vad man kan hitta på. Övriga förhoppningar på Annette idag är att hon ska lyckas sparka sig själv lite idag och städa och tvätta,  så man bara kan få mysa och må gott sen under helgen.

Så, dags att kila iväg en sväng! Ha det gott fox så "syns" vi lite senare.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0