Vad är DIN dröm?

Hallå där ute på er i cybern!

Då sitter man här igen då och funderar på vad man ska skriva..


Caroline har precis varit upp och fikat och vi har disskuterat min framtid lite grann..
Vad vill jag bli när jag blir "stor"?!

Varför ska det vara så svårt för somliga att veta detta? Vissa har hur många idéer
och drömmar som helst men en annan ska alltid ha förkärlek till sånt
som är omöjligt att överleva på mindre ort med...
Ja ja dagdrömmar kan man ju göra iallafall..

Har du någon dröm om utbildning/arbete?

Lägg gärna en kommentar om det i så fall.. 
För hur det än är, så när man funderar på utbildning, så dyker oftast dom "vanliga linjerna" upp
och man glömmer lätt att samhället består av så otroligt många olika grenar.. 
Och man vet inte att många av linjerna exiceterar ens ..

Eller bara lämna en kommentar om vad DU jobbar med och om du trivs med det jobbet!

Ha en bra dag så länge så hörs vi  under dagen!!

Kram på er Alla


Kommentarer
Postat av: Loo

Vad tycks om skorna från forever21 ?

2009-02-12 @ 11:14:53
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Annubis

Sv:Tack så mycket. Det värmer :)



Det kan ju vara svårt till en början, men det är egentligen inte svårt som man tror. Det kanske bara verkar som en hel hög med rapparkalja, men när man väl lärt sig så är faktiskt allt ganska logiskt.



Det jag kan rekommendera till en nybörjare i den här "djungeln" som du själv uttryckte det så är det bara att testa sig fram lite i koderna. Ändra lite någonstans och se vad som händer. Se bara till att spara den första mallen så att allt inte går åt pepparn. Lycka till!

2009-02-12 @ 11:42:09
URL: http://allaboutannubis.blogg.se/
Postat av: Jonnee

sv: vad kul, skicka ett mail med lite info så fixar jag en liten reklam plats för en vecka på bloggen.. :)



Lägg gärna till min på bloglovin, och kul att du gilla min blogg! :D

2009-02-12 @ 12:37:59
URL: http://jonnee.blogg.se/
Postat av: Sally

Sv: Jag svarar jättegärna på din fråga men jag har tyvärr inte tid att förklara hur det går till just nu.



Jag kommer kanske hinna skriva ett inlägg om det i min blogg under helgen så kanske du kan lära dig :).

2009-02-12 @ 12:38:24
URL: http://itisallaboutsally.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej gumz!

Nu ska jag faktiskt skriva en kommentar som har med inlägget att göra.. ;)

Jag håller med dej om att det är lätt att ha en dröm om vad man skulle vilja jobba med..

För mej så fanns "drömjobbet" mitt framför näsan.. Jag hade bara lite svårt att acceptera det, men nu när jag gjort det, så kan jag inte se annat än förmåner med att få jobba hemifrån..

Men den uppfattningen visste du ju redan att jag hade.. :)

Ska jag hitta några nackdelar så är det att människor runt omkring inte förstår skillnaden på när jag jobbar, när jag är mamma eller när jag är Anna.. Dom tror mest att jag sitter på arslet eller glassar runt hela dagarna.. (hihi)

Och det kan det ju hända att jag gör.. Ibland.. Men det är ju för att jag jobbar som jag gör, för innan hade jag varken tid att glassa eller sitta på arslet, eftersom jag arbetade dubbelt.. ;)



Kram på dej och hoppas du får en bra dag bland alla tankar.. :)

/Anna

2009-02-12 @ 13:16:39
URL: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0