Utmaning

Fick härom dagen en ny utmaning! Det är rätt kul tycker jag, när andra faktiskt kommer ihåg lilla mig på den här sidan cybern :P
Och alltid lika klurit och roligt att se om man får till det. För hur det än är så får det en alltid att tänka till lite extra... Geniknölen går på högvarv oavsett det är en löjlig enkel utmaning. För på något vis så kan till och med den enklaste frågan krångla till det pga av att man måste i ord förklara för andra, sånt som är självklart för en själv.

Den här gången är det Linda som utmanar mig och utmaningen lyder....

Utmaning

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg för sms
3. Stanna när du räknat till tio och skriv meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad säger du alltid till din bästa kompis?       Hej toppetjejen!
2. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?  Kram på alla hjärtans dag
3. Vilket sms blev du mest berörd av?      Go och gla, alla hjärtans dag :)
4. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?   Hej Annette och Martina
5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?      Stor kram på dagen
6. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?    Nej jag vet....
7. Vad vill du höra mest av allt?      Detta är ett självsökande sms
8. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?   Han är ju galen!!!!
9 Din romantiska replik?   Åker med lite :)
10.Vad skulle du säga om du blev bestulen?    Tja bruden hur är det i sadeln?


ASGARV mer säger jag inte. Tiger och instämmer med mig själv, att det är dags att rensa inkorgen!!! hahaha

Då ska den här utmaningen vandra vidare och mina utmaningar går iväg till...

Kicki
Helen
Daisy
T
Madeleine
Grodismamma
Attis

och sist men inte minst så ska ju absolut Johan ha en utmaning..  Klart en kille ska ska med på det hela också!

Johan


Så..  Det får räcka för den här gången..
Lycka till med er! Ni kommer får ett gott skratt!!
Och Linda STORT tack för den roliga utmaningen:)

Kommentarer
Postat av: T

Men jösses vad fint det blev!!! ME LIKE!

Trodde jag hade hamnat fel...;D

Utmaningen antagen. Gör den ikväll. Absolut!



Ha en fin dag!

2009-02-24 @ 07:20:17
URL: http://modestymom.blogg.se/
Postat av: attis

Hallojsan. Skoj utmaning. Ska ta mej an den . Just nu ligger jag och är störtförkyld. Ha det bäst.

Kram

attis

2009-02-24 @ 08:43:40
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: linda

haha blev ju kul juh!

2009-02-24 @ 11:52:17
URL: http://lolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0