Del 2

Lili  & Sussie - Show me heaven

Gimme gimme gimme... Svängig go låt & rätt okej.
Dock lite för mycket schlager.
Saknar lite roligare klädsel.


Lasse Lindh -Jag ska slåss i dina kvarter.

Första känslan .. Martin.. Du är så yeah yeah Wow wow blandat med Känn ingen sorg för mig Göteborg.
Rätt skön svensk dänga. Men tyvärr inget jag tycker ska gå vidare.


Jennifer Brown - Never been here befor

Klar & fin röst. Och en fin ballad.
Kan ev funka. Men kan inte säga varken bu eller bä om den.
Men helklart en fin låt och proffsigt framförd.

H.E.A.T.  - 1000 miles

Stormares Guldgossar
Börjar som en mäktig hårdrockslåt. Men vet inte riktigt här heller. Okej låt men känns som det fattas något eller som att det här är gjort förut..
Men kan absolut vara en låt som växer för varje gång man hörd den.


Markoolio - Kärlekssång från mig

Ja vad ska man säga?? Gillar verkligen Markoolio Men NEEEEJ!! Säger inte mer än så...

Amy Diamond - It´s my life

En vanlig Diamond låt. Men helst vill jag nog att den tjejen väntar några år så rösten får mognas lite. Hon känns FÖR ung..


Cookies ´N Beans -  What If

DEN HÄR LÅTEN GILLAR JAG!!
Det är något speciellt över den & den ssög tag i mig med en gång!! Supersköna röster!!


Måns Zelmerlöw - Hope & Glory

Hmm för att inte tycka om Zelmerlöf så där jättemkt så är det en okej Tecno låt.




Håller som sagt på Cookies ´N Beans!!!


Vem håller ni på ?


Den här deltävlingen håller dock hög ribba jämfört mot förra helgen.


 
 

Kommentarer
Postat av: daisy

men vad är detta!

arom har inte bara en väldigt trevlig blogg utan är även ett mello fan? igår funderade jag lite över att skriva en kort rescension om låtarna-men efter en big time evil eye från maken valde jag att motstå att dra fram laptopen.

gillar dock att det var fritt fram för andra :)

jag och min stora tjej (snart 8 år) röstade loss på måns-jag ville inte gilla honom. men kunde inte motstå.sen tyckte vi nog rätt lika tror jag. så här i efterhand så skrattar ajg faktiskt ltie åt den lilla sötingnen som isdansade bakom markoolio. vad var det liksom?

hoppas du får en bra dag

xoxo

daisy

2009-02-15 @ 10:41:34
URL: http://daisydoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0