Det sista som överger..


 
fallen angelIbland eller rättare sagt ganska ofta funderar jag på hur i himmelen jag ska lära mig att inte vara så otroligt naiv.. Att tro gott om allt och alla.. Men är inte det lite att hålla tron uppe på att människor gör saker av god handling?!  Men när sanningen hinner i kapp en så är det inte lika kul längre. Och tråkigt nog svider det varje gång man inser att man gjort fel. Vet att jag hade ett inlägg för nån vecka sedan där jag skrev att även jag har halkat på den där "ursäkten" ganska länge att man har blivit sårad i livet. Men tråkigt nog om man ger  upp hoppet, så ger man ju upp hoppet om sig själv lite också. Och det tänker jag inte göra. Och förhoppningsvis lär jag mig själv kanske att se människor på ett annat sätt till slut och lär mig vad som är gott och ont.. Vem som vill mig gott.


Så med det säger jag gott natt och hoppas ni alla har haft en mysig måndagkväll även om vintern inte riktigt gett upp än.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0