4 kodmallar??!!

Jössös ibland funderar jag nog på om jag tagit vatten över huvudet ändå när jag fick för mig att dra i gång bloggen. Men! Att jag drog igång den var bara en koll och utmaning för mig själv egentligen. Kunde min dotter så vore det väl fanken om jag inte skulle lyckas att knäcka något av det... (inte alls enveten jag inte..*L* ) Men jag får nog sträcka på mig lite ändå och säga att jag lyckades knäcka mig in till att lägga upp en blogg iallafall haha

Sen hur den ser ut för dom som är proffs är nog en annan femma *garv*
Men hoppas ni har överseende med mig ett tag till ;)

Som tur var "stötte" jag på en ärlig själ här idag som gav mig hint om vad som "felar" på min sida, Tack Heyli!  

Så nu har jag några dagar till framför mig som lär bli KLIANDE i huvudet igen haha Sen får vi se om jag lyckas med att lägga upp 4 kodmallar ;)

Puh, hur nu det ska gå till vet jag tyvärr inte än, men skamm den som ger sig ;)

Så med dom orden är det dags att stänga ner datorn för idag och hoppas ni alla får en skön natt sömn.
Och hoppas ni kikar förbi här igen. Kram & God natt på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej allt väl?

2009-02-08 @ 23:33:04
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/
Postat av: Heyli

de va så lite så, bara kul att hjälpa till :) hjälper dig gärna mer om det är nåt annat du funderar över, bara att höra av dig :)



hehe ja de krånglar även för mig, men så är jag ju helt självlärd också så man är ju inget proffs direkt men det SKA verkligen ha funkat det du skrev, så mycket vet jag iaf :) kommer jag på nån lösning hör jag av mig!

2009-02-09 @ 00:20:39
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0