Du glömde hatten


Shit, trodde ärligt talat inte veden skulle ta ut mig som den gjorde idag och jag kan lova jag har nog ont i varje liten lem som jag inte ens visste existerade... Puh aj oj ajjjjaaajjja säger jag bara..

Tack vare denna helt utmattade kropps symtomer så fick det bli pizza idag och jag upptäckte att min dotter hade en ooootroligt kreativ sida. Och det tyckte nog pizzagubben också när han fick tallriken ;)

Så här började det så fint och oskylldigt....


Men så började kreativiteten att gro...
   

 För att ta vid ännu mer.. Nu började jag ana oråd kan jag lova ;)
   

Ooooooooch konstverket är klart!!!



Allt denna stackars pizzagubben sa till Martina samtidigt som han lyfte på sin keps var. ..

- Du glömde hatten

Ja jag vet.. Ochjag LOVAR!! Jag har faktiskt lärt mitt barn att man INTE ska leka med maten!! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0