Familjen knas





Jepp, mer död än levande.. That´s me!!
Har verkligen svårt att tro att man kan ha SÅ HÄR ont i en och samma kropp!!

Jag och Martina var och handlade förut och tydligen är min dotter på "humör" och eftersom vi nu har efterlyst den ända mat Zid äter sen tisdagen INNAN påsk och ännu har inte Coop fått in den, så bestämde sig Martina för att nu jäklar ska här klagas... Så ungen drar i väg på golvet och letar personal, med en gnällande mamma efter sig..

- Måste vi klaga idag då? Jag har ju ont i kroppen... Men dom har ändå ingen personal på det här j**la stället som jobbar på golvet.. Vi skiter i det här nu.. Ööj.. Och titta fortfarande inget färskt bröd heller.. sanslöst.. Vilket j**la ställe..

Ja, ni hör ju hur det låter när vi går och handlar och jag har ont,
och Martina har "tagit befälet" om vad som ska göras eller inte...


Nej nu är det Tv:n som gäller fram till 22 så see you later my friends...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0