Utmaning

Då har jag blivit utmanad!! Och det är Anna som skickat den till mig :)

Frågorna lyder:

Vilken mat äter du ofta?
Blir mest kött och klyftpotatis och pepparsås.. enklast och minst disk så hahah ja men det är inte så kul att äta "själv" alla gånger. En tonåring ser ju bara mat som ett måste och kan aldrig sitta och njuta utan det ska in fort och från matbordet fort..

När du är på kalas, är du den som sitter, eller hjälper du till med att duka av?
Brukar oftast hjälpa till. Har lite svårt att sitta på baken när andra reser sig...

Vart sitter du helst när du bloggar?
Vardagsrummet där kaninerna, Zid och tv:n är inom räckhåll.

Köper du trisslotter ofta?
Nope, har varken tur i kärlek eller spel så lika bra att skita i båda.. MEN tog en i dag och vann faktiskt HELA 25 :- WOW!! Så nu är det väl kört med kärlek i X antal år igen...

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Har bara varit utomlands 1 ggr för våra "kära" grannländer räknar jag inte som utland. Så jag får säga Grand Canaria och Taurito Dalen.

Vilken TV kanal tittar du mest på?
3:an!!! Glömmer att jag ens har 1:an och 2:an så jag kan tro att mycket bra går  förbi näsan där många gånger.


Så, det var mina svar och nu ska jag ju skicka den här vidare till några utvalda av er.. Detta är ju klart det svåraste varje gång. Skulle ju vilja ge den till er alla för att lära känna er lite mer men antar den kommer att gå runt ändå ;)

Så mina 5 utvalda blir..

Löppan - För hon är såå rolig att både få kommentarer ifrån och underhållande läsning. ;)
Laila - en ödmjuk jävel - Där snackar vi en som har svar på tal och klockren syn på livet ;)
Sofia - Söt och och riktigt härlig tjej som har ett hjärta för andra
Helen - Min like helt enkelt :) Och för att hon kämpar på ensam och beundransvärt.
Daisy - För att hon har varit saknad här ute och för att hon är hon!!. En underbar människa med My kind of humor.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra svar där! Man tackar och bockar! Ska försöka göra den under dagen!

Hoppas du får en härlig dag ute i solen?!

Kramar!!

2009-04-23 @ 07:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0