Trött, ont, utpumpad

Jag är verkligen ledsen att bloggen mer eller mindre står stilla nu.. Men ni har säkert redan räknat ut det, Japp jag står på vedbacken igen hos mina päron och pumpar på. Jag har nog aldrig varit så sliten i hela mitt liv och det sätter sig också i knoppen kan jag lova. Men under helgen kommer jag kunna varva ner och komma tillbaka.


Tills jag dyker upp igen får ni ha det så underbart i solen och njuta riktigt!!
 Passa på och njut för mig också vett ja ;)

Kram till er Alla



Kommentarer
Postat av: Afrodite

God morgon goding! =) Men du sliter väl inte ut dig?! Vilken oerhörd klippa och kämpe du är! Dina föräldrar måste vara stolta! Ja, det är klart jag njuter lite för dig oxå, men hade verkligen önskat att du själv fått njuta lite av det goa vädret. Du är värd det! Hoppas du får koppla av och njuta av en skön helg! Var rädd om dig! Stoor kraaam!

2009-04-24 @ 07:37:42
URL: http://afrodite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0