Trög i kolan

Nu är mitt kära huvudbry igång igen :S

på Blogg.se´s statistik så ser min statistik ut så här just nu...



Där det står unique page hits 12 st

MEN på susnet´s statistikmätare ser det ut så här....



Är det bara jag som är tappad i dom beräkningarna??

Sen en liten fråga till er som begriper mer än mig.. Vilket nu inte är så svårt då.. Men jag bjuder er på det just nu ;)

På blogg.se´s statistik så finns det ju 2 färger röd & blå.. Den blåa har jag liksom fattat (tro det eller ej ;) )
MEN den röda..Vad räknar den röda?? Ja visst kan jag läsa det som står där, men fattar ändå inte.. det ni ;) Fattar ni hur extremt trög jag kan vara ibland ;) Men hallå... vad då.. visningar av din dina bloggsidor.. Vart är dom visade i så fall om inte på min sida??? Är det på bloglovin och dylikt då??

Så försök nu förklara för tröga Annette är ni gulliga ;)

Visst är det UNDERBART med människor som sänker ribban på kraven av alla andra?? (som såna som jag gör ;))

Kommentarer
Postat av: Liie

då ska jag förklara för dig vad den röda visar :)



den röda registrerar alla klick som görs på din blogg, nu när jag först klickade in mig på din förstasida höjdes den röda med en, och sen när jag klickade för att kommentera höjs den med en till eftersom det blev ett klick till på din blogg. den blåa registrerar ju bara första gången nån klickar in sig varje dag för att man ska ha koll på hur många besökare man har. förstår du? värdelös på att förklara :p

2009-04-08 @ 12:07:58
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Heyli

haha ooops där kom mitt riktiga namn med också, va ju inte riktigt meningen men så kan de gå :p men då vet du de också då ;)

2009-04-08 @ 12:09:15
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: loppan

uuuu, ja fattar ingenting.....hatar allt som har me statistik o papper o göra :-)

2009-04-08 @ 12:25:18
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Jag har förstått det röda så som Heyli förklarat!

Vad det gäller statistikmätaren har jag också sett att den inte stämmer riktigt..Dock har den inte visat sån stor skillnad för mig som den gör för dig!kliar mig i huvudet Maila blogg.se å fråga vet ja! =)

Allt bra med dig?

Kramar anna

2009-04-08 @ 17:46:11
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har förstått det röda så som Heyli förklarat!

Vad det gäller statistikmätaren har jag också sett att den inte stämmer riktigt..Dock har den inte visat sån stor skillnad för mig som den gör för dig!kliar mig i huvudet Maila blogg.se å fråga vet ja! =)

Allt bra med dig?

Kramar anna

2009-04-08 @ 17:46:26
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0