Lyckans ost


Ja men va f** det här är ju bara SÅ bra som det KAN bli!!! Jag är i himmelriket!!


Va iväg och tog min b12 spruta och sa glatt till sköterskan att..
- Gud så gott, då är det bara att räkna ner 5 ampuller till då, så är det färdigt sen..
- Nä tror du det, sa hon
- Ja skulle det inte vara det?????
- Nä, dom som har b12 brist brukar allt få fortsätta med dom
- Jaha... hmm skojar du?
-Nej, dom brukar allt få fortsätta livet ut med det sörrö..

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?!?!?!?!?! Hela livet?!?!? Haaaalllååå??!! Nä nä va f**!!
Suck säger jag bara. Här har man gått glad i hågen, i hopp om att härda ut dom här förbannades 5 ampullerna och sen ska det vara klart. Men ICKE!!  Hela livet??? Ja vad om inte DET också!!!

Så min framtid ser ju ljus ut nu.. Var tredje månad ska jag knalla upp för att få en omgång i skinkan..
Ja nog förstår väl ni med hur det här kommer att sluta??
Jepp, här har ni min framtida bak...

Den baken känner vi ju alla igen och vi vet ju vilka pengar den gör sig...

Så JLO watch out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0