Vi snackar 11 Små punkter!!!

Björn Rosenström är ganska "smart kille" det haha och många av hans låtar känner nog MÅNGA igen sig i haha



Ibland måste jag säga att tonåringar inte är så tokiga ändå och tänkandet riktigt bra. Bara dom kunde få ihop det i praktiken också haha Men VEM är jag att döma någon haha Med facit i hand är jag ju lite kass på det där själv ;)

Fann den här på min dotters bilddagbok och tyckte den passade här för dagen också..
Fattar inte.. Hallåååå HUR svårt ska det vara för en karl att lära sig 11 små punkter???DAAAH!! *asgarv*

Är du den perfekta killen?

1. Du älskar henne för den hon är, hur mycket hon än skulle såra dig skulle du aldrig svika henne.
2. Du visar och säger alltid hur du känner.
3. Du skickar gulliga sms på kvällen och säger: - Godnatt älskling, jag saknar dig <3
4. Du tycker ALLTID hon ser otroligt bra ut i dina ögon, no matter what.
5. Du är en Gentleman, som tål ett nej utan en sur min.
6. Du vill visa upp henne även om hon har mjukisbyxor och en skön tröja + utan smink !
7. Du ringer upp henne tills hon svarar om hon har blivit sur och slängt på luren i örat på dig.
8. Du lever för hennes kyssar.
9. Du håller vad du lovar.
10. Du skulle göra allt för henne.
11.Du trycker henne alltid närmare dig, tar hennes hand eller visar på annat sätt att det är just HENNE du älskar.

Nu ska jag ut i solen och njuta och heala min kropp. Som sagt den bästa kompis som finns är ju solen. När den kikar fram finns inte mycket problem, dom liksom försvinner med kylan just då :P

Vet en vän här som dyrkar den lika mycket som jag så till dig Afrodite!! UT OCH NJUT NU!!! ;)

Ni andra med för den delen hahaha

Kram på er så "hörs vi lite senare!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen.

Ville bara säga att jag saknar dig på bloggen och tänker på dig.

Många kramar från din blogg vänn

2009-05-31 @ 20:05:44
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: martina

aaw, tack :) <3

2009-06-01 @ 08:50:35
URL: http://martinarom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0