Det oväntade



Då sitter man här igen en morron som är grå, kall och regnet hänger i luften än en dag :(
Börjar bli lätt pissur på vädret och önskar sommaren kunde komma ordentligt nu!!
Har vi tur så vinner solen idag och man kan gå ut och sätta sig på balkongen och heala kroppen lite.
 Men först och främst måste jag ta itu med kaoset som inte riktigt vill fixa sig själv här hemma :s

Just nu händer det lite oväntade saker i mitt liv och mitt i allt elände har jag plötsligt fått känna glädje också.
Det pirrar gott i hela kroppen och man känner sig inte ensam längre. Och jag är SÅÅÅ glad att man, utan förvarning och utan tro på att finna någon som känns som en del av en, så saknas helt plötsligt något så fort man inte hör rösten. Det har verkligen slagit mig med storm och det pirrar  riktigt härligt för första gången på LÄNGE i kroppen igen.
Härlig känsla det där :P Så den känslan kommer jag försöka hålla kvar och leva på ett tag =)

Hur står allt till med mina kära vänner här ute då??
Har ni gjort något kul eller har det hänt något kul i erat liv när jag varit off-line??
Tell me :)


Ska verkligen försöka skärpa mig nu med allt som heter för bloggande, men ta det med en nypa salt, för vi vet nog alla, att i den värld jag lever just nu, är det upp som en sol och ner som en pannkaka från dag till dag, timme till timme.

Nu är det dags att göra ett ryck här och se om jag kan få ett hem som jag trivs i ;)


Glitter Graphics

While You are away.

While you are away from me
When we must be apart;
Take these words I give to you
And tuck them in your heart.
Keep them there inside of you
For only you to hear;
Then if you're ever lonely
Just know that I am near.


You are the very sunshine
That shines into my soul;
The value of a smile from you
Worth more than diamonds and gold.
You are the inspiration
That causes me to soar.

And with each passing moment,
I only love you more.

You are the song with in me
The rhythm and the rhyme;
A song that grows much sweeter
With the passing time.
So take these tender spoken words
And tuck them in your heart;
Then as long as my heart beats for you


ALLISON CHAMBERS COXSEY


Kramar till er alla från mig!! 


Kommentarer
Postat av: Stinus ;-)

Åh va glad jag blir när jag läser dagens inlägg!!! Du verkar ha haft en underbar helg å en ny härlig kärlek på g anar jag mig till ;-)

Ja önskar dig ALL LYCKA du nånsinn kan få å hoppas du träffat din prins. NJUT!!!!!

Bamsekramar Stinus

2009-05-11 @ 15:09:01
Postat av: mia

Åhh du är då för döt du, tack detsamma vännen min..



Är så SUPERDUPER glad för din skull, du om nån är värd detta =)



Men du vet väl att jag villa ha lite inside info sen va hahaha närå skoja bara..



PUSS

2009-05-11 @ 15:21:53
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: NP

Fan va gött att även du fått lite "vårkänslor" ! =)

Kram på rä :)

2009-05-12 @ 00:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0