?????



Läste på en sida på nätet nu om en bok där du kan lära dig hantera olika situationer i livet...
Nu vet jag ju inte exakt om den boken passar just mig..


"Litet urdrag ur boken"
Nästa gång du blir irriterad tänk "Varför blir jag inte mer irriterad?"
När du tänker så fokuserar du på det som är bra och kommer befinna dig en kortare tid i irritiationsfasen.


Är det verkligen enkelt??? När man står där och kokar eller inte får svar på saker man funderar över som är liiiite knepiga.... Kan man verkligen hålla sig lugn genom dom meningarna då??? Tror inte som sagt att jag är en av dom.

Just nu kliar jag mig i huvudet och funderar ganska hårt i alla fall och det känns som att jag inte vet riktigt vad jag ska tro. Nu kan jag inte riktigt dela med mig av vad det är som snurrar i mitt huvudet men fundersam gör det  mig och än en gång ska inget vara enkelt att förstå. Så jag får väl fortsätta fundera och se om  jag själv kommer fram till något...

Nu ska det göras mat och sen blir det nog en sväng ut. Men antar vi syns lite senare mina vänner.

Vad har ni för er idag??

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0