Tunga moln

Det här kommer inte vara det roligaste inlägget jag gjort direkt, men just nu känner jag att jag måste få ur mig det som ligger i bröstet och jag kan inte på något vis tänka på något annat just nu.

Klockan 09.00 har mor och far tid hos läkaren och just nu stiger paniken i mitt bröst.  Jag orkar fan inte ett dåligt besked till nu. Det gör så jävla ont att hela tiden åka berg och dal bana upp och ner och det gör så ont att se far lida både fysiskt och psykiskt.

Sen att det finns idioter i familjen som inte ens bryr sig, gör inte ilskan mindre heller. Jag hoppas dom är nöjda med sig själva och tycker det skulle vara lika okej om deras barn hade vänt dom ryggen i ett sådant läge. Den ena har för fan inte ens lyft telefonluren sen far fick diagnosen. Man kan ju tänka sig själv hur sådana människor är funtade. Finns många ord för sådana sv** i mitt register i alla fall. Och hur kan man sitta och spotta om att en människa (i en sån situation som far) är självömkande??? Vem f** skulle inte vara det när man ser döden i vitögat????

Fy fan kan jag bara säga!!!

Så...Var bara tvungen att få ur mig både frustration och ilska just nu.

Kram till er alla som verkligen stöttat och värmt mitt hjärta. Ni är underbara allihop!! Tack!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejen ...

Hoppas allt är under kontroll med dig ... Hinner inget nu mer alls önskade dygnet hade många fler timmar så man hann med allt man ville :)



Har lite dåligt samvete att jag inte skrivit till dig på länge :S ...



Ha det bäst



2009-05-26 @ 23:22:23
Postat av: Stinus ;-)

Ja håller tummarna för att det går bra för din far, att läkarna kan komma mä något litet positivt.

Sen att några familjemedlemmar INTE verkar bry sig om sin far, ja dä ä deras förlust. Oj, va de kommer må dåligt den dag dä går upp för dom hur illa de betett sig och vad de mist. Ja om nu den dagen kommer vill säga. Men ja förstår verkligen din ilska gentemot dom.

Tänker på er å sänder alla värme i världen te er!!!!!

Kram, Kram

2009-05-27 @ 12:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0