Awardtime :P

Ja som det alltid är med mig och min demens så glömmer jag det mesta mellan varven... Men så drabbas jag även av ljusa stunder där jag faktiskt  får lite flashbacks av goda saker som jag upplevt, men i all hast glömt bort. Så blev det även denna gången..  Eller ja ja, båda dessa gånger ha ha Så min största ursäkt går till... Afrodite och Mia för min glömska, som gör att jag kommer efter med lite "godsaker". Men den som spar han har får jag väl ursäkta mig lite med. ;)

Som sagt jag har fått en och samma award av två helt underbara tjejer som har kommit att betyda väldigt mycket för mig sedan jag började blogga.



Motiveringen från Afrodite lyder...

Jag har bestämt mig för att skicka denna vidare till endast en, speciellt utvald person.
Hon heter Annette (Arom) och hon är helt underbar!
Hon kämpar och strugglar, fixar och donar, till den milda grad att hon nästan glömmer bort sig själv!
Snälla Annette, ta hand om dig! =)


Tack supergulliga gumman!! Dom orden satte sig rakt i hjärtat på mig ;) Och jag tar till mig av dom med glädje ;)

Och Mia´s motivering lyder..

Annette - En underbar nyfunnen vän som just nu går igenom jobbiga saker.

Tack Gumz!!! Du är bäst min vän!! Love U girl!!! Måste pratas snart!!

Kram til er båda två!!! Ni är guld värda!!

Nu väntar jag lite med att skicka dom här vidare pga att jag har lite att stå i under helgen och ska passa på att njuta av det som ni vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0