WEEEEEIIIII till lilla mig??!!

Men JÖSSÖS TJENARE!!! Hör på det här nu.. WEEEEEIIIIIIIIII!!!
SÅ låter jag när jag lyckats få  TVÅ AWARDS på EN kväll WEIIIIII

Shit vilket glädjerus som drog genom kroppen nu!!

Tack Underbara Underbara Modestymom & Afrodite för era Awards!!
Ni värmer VERKLIGEN mitt hjärta och ni är 2 helt underbara klippor som håller humöret uppe på en för jämnan!!
Tack så innerligt mycket!! Finner helt enkelt inte ord mer än just WEEEEIIII :P

Puss Puss Puss på er!!!

Då ska jag alltså skicka dom här ivdare då som jag förstår och jag skulle verkligen vilja skicka dom tillbaka till er det vet ni nog med tanke på att di ligger på mina favvobloggar men jag får överraska er med något annat en annan dag ;)

Första awarden jag fick var från Modestymom



Denna vill jag skicka vidare till några av mina dagligt lästa bloggar som alltid får mig på topphumör

----------------------------------------------------------------------

Andra från Afrodite



Den andra (jepp samma award ) går ut till

så nu ska jag ta natten och det är VERKLIGEN med STORT leende på läpparna jag går och lägger mig med idag ;)

Kram & Go natt på er min a vänner där ute..

Och ni vet.. Good Night Sweden....


Kommentarer
Postat av: Afrodite

Because you're worth it, Annette! Alltid lika kul och uppfriskande att titta in till dig! Kramiz

2009-03-18 @ 09:46:13
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Anna

Hihi!

Kul att se att du fått mitt lilla hemmasnickrade pris!! ;)

Se där vad du gjorde när du lärde mej PS.. :)

Kram!

2009-03-18 @ 14:26:46
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du är ju för gullig:)

Jag skulle vilja ge dig en extra stor AWARD Samt en stor KRAM

2009-03-18 @ 14:36:15
URL: http://www.freewebs.com/deminasjudith

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0