I Like Your Blog



Då har det hänt igen :P

Och vid det här laget vet ni ju vilket yl som brukar komma av mig
när jag får en sån här, så spela upp det i huvudet denna gången också ;)
För det kittlar dödsskönt i kroppen...

Denna gången har jag fått den här underbara Awarden av Kicki.

Och som alltid, så värmer det så otroligt gott i hjärtat att få en Award.
Man blir konstigt nog lika salig varje gång pga att man känner att det man gör ändå är uppskattat.
Så hur många stora kramar som helst till dig Kicki!!
TACK!! :)



Eftersom det är så otroligt många Awards i rullning nu, väntar jag lite med att skicka vidare den här.
Jag suger på karamellen ett litet tag till så att säga, så får vi se vem som blir den lycklige nån dag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0