Det är inte sant.... Inte en dag till!!!

Men hallå.. Får man svära här inne?? Riktigt svära alltså?? Nää låter nog bli eller liiite kanske kommer i det här inlägget :S Vet inte vart jag ska ta vägen snart och vill ju inte bara klaga, men jag är såååååå slut. Har bara lust att sätta mig ner och grina om jag ska vara ärlig. Vi snackar ytterligare 10 timmars jobb med veden är gjord idag liksom :S  TIO TIMMAR!!! Gaaaaah!!

Idag när jag åkte ut till päronen, så var det en positiv och peppad Annette som åkte. Nu jäklar är det sista dagen!! Weeeiiihhh!! Äääääntligen kör vi sista racet . Och i morron ska jag bara sitta på balkongen och njuta, ta hand om mig, och bara va.. ELLER HUR??!!! NOT!!! En fucking jävla dag till MÅSTE göras på vedbacken!!! VEM har kommit på idéen egentligen att elda med VED???!!! Vilket PUCKO!! Var det där en person som aldrig lyft ett finger själv??! Och typ bara hade pigor och drängar som fick göra jobbet, som kom på det där??!! Nej.... jag vet.. Det har vi människor gjort far far tillbaka i tiden. Men vilket idioti!!

Har hört att motion och röra på kroppen bara gör den gott. MEN fuck heller!!! Skulle tro att vad som helst kan hända nu, pga en väldigt väldigt trött kropp och ÖM kropp!! Typ missa ett trappsteg i trappan för att man inte är tillräckligt uppmärksam eller fastnar med huvudet i mellan dörrarna i duschkabinen eller går ut genom balkongedörren istället för ytterdörren. Jepp, ni hör ju hur trött jag är och hur tokigt det kan bli här just nu. Så försvinenr jag från bloggen och det blir väldigt tyst här i några dagar, så är det nog hjärnkontoret som strejkat och inte hittat hem helt enkelt.

men vad säger man ...

Vi hade ju i alla fall tur med vädret.....

Men längtar nog efter lite kärlek och massage för den här kroppens övelevnad...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0